Sandfarvet barnevogn - nogle erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. juli 2010

Skouboe

Den Odder vi købte brugt til vores første datter, kan ikke holdetil nummer 2, så vi skal ud og have købet en anden.

Nu har jeg så kig på en sandfarvet barnevogn, som jeg kan få 1000 kr billigere, da farven er udgået, men jeg er meget i tvivl om jeg vil blive ked af farven. Her tænker jeg på at holde den ren etc.

Er der nogle der har erfaringer med den farve?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

Skouboe

Slet ingen erfaringer?

Anmeld

5. juli 2010

bagger26

Jo..  Jeg har en sandfarvet barnevogn og klapvogn..

Barnevognen har fået en enkelt plet(og den kom på da vi slæbte den i bilen da vi lige havde købt den. )

Ellers er der overhovedet ikke komme nogle pletter, så ved ikke om vores er lavet af noget godt stof der ikke tager imod pletter osv.. Den er blevet båret ud og ind af bilen mange gange, og brugt hver evig eneste dag siden min søn kom til verden, lige nu bliver den brugt til barn nr 2.

Den blev taget i brug første gang i december 2007..

Anmeld

5. juli 2010

Skouboe

bagger26 skriver:

Jo..  Jeg har en sandfarvet barnevogn og klapvogn..

Barnevognen har fået en enkelt plet(og den kom på da vi slæbte den i bilen da vi lige havde købt den. )

Ellers er der overhovedet ikke komme nogle pletter, så ved ikke om vores er lavet af noget godt stof der ikke tager imod pletter osv.. Den er blevet båret ud og ind af bilen mange gange, og brugt hver evig eneste dag siden min søn kom til verden, lige nu bliver den brugt til barn nr 2.

Den blev taget i brug første gang i december 2007..

Det lyder lovende..

Jeg kender mig selv - jeg er ret autistisk med sådan nogle ting og jeg ville blive virkeligt æv over pletter jeg ikke kunne få af..

På den anden side er 1000 kr også en slags penge og selvom det er barn nr 2 er der nok andre steder at putte pengene.

Anmeld

5. juli 2010

ChatH

Skouboe skriver:

Den Odder vi købte brugt til vores første datter, kan ikke holdetil nummer 2, så vi skal ud og have købet en anden.

Nu har jeg så kig på en sandfarvet barnevogn, som jeg kan få 1000 kr billigere, da farven er udgået, men jeg er meget i tvivl om jeg vil blive ked af farven. Her tænker jeg på at holde den ren etc.

Er der nogle der har erfaringer med den farve?

Vi havde en tvillinge oddervogn i sandfarvet. og den var absolut ikke sart

ville helt klart købe den. de er bare så fede!

Anmeld

5. juli 2010

sarahb

Jeg har en emmaljunga sandfarvet kunst læder men det er til at vaske af. Men i stof ville jeg kun være bekymret når den skal ind og ud af bilen eller hvis det var som klapvogn.. Så hop da på den

Anmeld

5. juli 2010

bagger26

Skouboe skriver:

Det lyder lovende..

Jeg kender mig selv - jeg er ret autistisk med sådan nogle ting og jeg ville blive virkeligt æv over pletter jeg ikke kunne få af..

På den anden side er 1000 kr også en slags penge og selvom det er barn nr 2 er der nok andre steder at putte pengene.

ja der kan bestemt bruges penge til barn nr 2. så det er da en del at spare..  

Jeg ville godt kunne finde på det efter jeg har prøvet den vi har, og det er i stof og ikke læder.. Så det kommer jo an på hvor "modige" i er..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.