I maven gemmer der sig en ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. juli 2010

Persille83

Så har vi været til kønsscanning. Og der venter sig en lille PIGE

Andre der har været til kønsscanning og fået kønnet afvide?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

MoarTil4

Jeg venter nr. 4 til december og jeg ønsker helt sikkert at vide kønnet.

Med barn nr. 3 fik vi kønnet at vide, og det var bare super dejligt. Med nr. 1 og 2 vidste vi ingenting, så det var bare overraskelse. Men jeg foretrækker at vide kønnet, så jeg mentalt og praktisk kan forberede mig.

Vi har alle 3 gange fået piger, skal det lige siges. Så vi er spændt på hvad det så er denne gang :-) Men vi må lige vente et par uger endnu.....

Anmeld

5. juli 2010

MoarTil4

og forresten tillykke med den lille pige på vej......

Anmeld

5. juli 2010

mor_sabina

Ej hvor skønt, havde lige tænkt på at oprette et indlæg med hvor meget jeg glædede mig

Hvor langt er du henne?

Jeg skal til scanning d. 9 august og jeg kan virkelig næsten ikke vente, har en dreng hjemme og ville være hyggeligt med en lille pige, men en dreng er selvfølgelig ligeså velkommen

Stort tillykke med pigen, det er altså bare lidt mere virkeligt når der bliver sat køn på

Anmeld

5. juli 2010

Schelderup

Tillykke med pigen

Jeg skal selv til scanning om 3 uger. Har ikke helt besluttet os for, om vi vil have kønnet at vide.... Synes næsten, at det hører med til oplevelsen, at vi ikke ved det inden

Det er i øvrigt vores første barn, og vi er rigtig spændte!!

Anmeld

6. juli 2010

Persille83

mor_sabina skriver:

Ej hvor skønt, havde lige tænkt på at oprette et indlæg med hvor meget jeg glædede mig

Hvor langt er du henne?

Jeg skal til scanning d. 9 august og jeg kan virkelig næsten ikke vente, har en dreng hjemme og ville være hyggeligt med en lille pige, men en dreng er selvfølgelig ligeså velkommen

Stort tillykke med pigen, det er altså bare lidt mere virkeligt når der bliver sat køn på

Tak skal I have

Jeg er 15+6, så jeg skal først til Gennemscanning d. 30 juli og scannes på Hillerød. Men vi var på Ultralydsklinikken i kbh, for at få kønnet afvide. Fik 2d+3d billeder , samt en dvd med hjem af hele forløbet. Det kan anbefales for dem der er lidt utålmodige som mig selv heheh

Anmeld

6. juli 2010

mor_sabina

Persille83 skriver:

Tak skal I have

Jeg er 15+6, så jeg skal først til Gennemscanning d. 30 juli og scannes på Hillerød. Men vi var på Ultralydsklinikken i kbh, for at få kønnet afvide. Fik 2d+3d billeder , samt en dvd med hjem af hele forløbet. Det kan anbefales for dem der er lidt utålmodige som mig selv heheh

Nåå så det var ren snyd Vi fik også 3d sidst men vi har snakket om at vente til uge 25-32 der er billederne vist allerbedst, men måske man skulle snyde sig til en nu her også Ih er bare så spændt på det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.