Bidering??? (Foto)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.602 visninger
13 svar
0 synes godt om
4. juli 2010

B&J

Hej og godaften

jeg vil gerne se eller vide hvad jeres bidering hedder eller hvad for en i fortrækker min dreng er begyndt af bide i alt selv om han kun har gummer hihihhi så syntes han skal have noget der kan klø de små gummer

Mange hilsner jette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

>>Carina<<

Min søn fik en med poster fra farmor, som var købt i matas. Den har små riller og knopper på og den har været god....indtil han ik gad mere ;-)

vi har selv haft købt en med vand i som ku komme på køl men den gad han ikke.

Anmeld

4. juli 2010

line melias mor

følger lige med.vi har næsten prøvet de fleste bideringe til køl og dem gider hun bestemt ikke

Anmeld

4. juli 2010

mor_sabina

B&J skriver:

Hej og godaften

jeg vil gerne se eller vide hvad jeres bidering hedder eller hvad for en i fortrækker min dreng er begyndt af bide i alt selv om han kun har gummer hihihhi så syntes han skal have noget der kan klø de små gummer

Mange hilsner jette

Vi brugte en af de der sikkerhedstandbørster, to fluer med et smæk, drengen vænnede sig til børsten, og kunne samtidig klø

Anmeld

4. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi har en bidestav fra Tommi Tippee og den er bare DRØN god.. Den Laura har er lilla og lyserød, men her er et billede i drengefarverne (havde nemlig købt en for Siw, herinde)

Den kan lægges på køl, men for Laura er det ikke nødvendigt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. juli 2010

Laulund87

Herhjemme er en lille tandbørste et hit! 

Selve skaftet er en ring så den er nem at holde ved og den kan ikke komme så langt ind i munden

Anmeld

4. juli 2010

Ranarupta

Caroline86 skriver:

Vi har en bidestav fra Tommi Tippee og den er bare DRØN god.. Den Laura har er lilla og lyserød, men her er et billede i drengefarverne (havde nemlig købt en for Siw, herinde)

Caroline, kan du huske, hvad den kostede?

Anmeld

4. juli 2010

line melias mor

Caroline86 skriver:

ej hvor ser den sej ud. kan den købes i de fleste butikker ?sådan en må jeg da eje

Anmeld

4. juli 2010

Moderator

Ranarupta skriver:

Caroline, kan du huske, hvad den kostede?

40-50 kr tror jeg

Anmeld

4. juli 2010

Moderator

line melias mor skriver:

ej hvor ser den sej ud. kan den købes i de fleste butikker ?sådan en må jeg da eje

ja, det skulle jeg mene at den kan! ved at man kan få dem i drengefarver på nettet, men mon ikke man kan bestille en i de butikker der forhandler tommi tippee!?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.