puttecolle skriver:
hej tøsser...
jeg sidder og discotere med en veninde lige da hun mener at jeg kun tænker på mig selv når jeg kan finde på at farve hår imens jeg er gravid. det skal lige siges at jeg farver måske hår hver 2 3 måneder imens jeg har været gravid... men hun har drukket alkohol hvilket hun syns hun syns er meget bedere end at farve hår. nogen der kan fortælle mig hvad skader mest? og hvad ville vi helst
Nicole 28+0
Jeg fik lidt lyse og mørke striber i mit hår for en måneds tid siden.... Så det blev ikke farvet ned til bunden..... Bagefter fik jeg sådan en kur i håret for at tage det grimme gule/gyldne der var i mit hår....
Mit hår bli'r helt utrolig træls og pisten når jeg er gravid og ammer, så fik klippet 10 cm af i foråret og er næsten korthåret nu :-( Tilmed fik det bare sådan en fesen halvgul/gylden farve fordi det farve der var deri var falmet og lignede l*rt!
Må indrømme jeg simpelthen ikke ku holde ud at se på det og jeg skal til min brors bryllup i aug, så ja- jeg har farvet hår mens jeg var gravid.......
Har fået ca 2 halve glas asti i den tid jeg har været gravid og en tår af min mands øl nogle gange, men ellers ingen alkohol....
Jeg ved ikke hvad der skader mest, hvis man gør tingene med måde, så tror jeg ikke det kan gå helt galt...... Tror dog ikke jeg ville farve hår hver 2-3 mdr, mens jeg var gravid.....
Anmeld