Babymassage i Odense

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.020 visninger
1 svar
0 synes godt om
4. juli 2010

babymassage

Hej alle mødre.

Stort tillykke med at opleve den største kærlighed af alle, nemlig den kærlighed man får til sit barn.

Jeg skriver herinde da jeg er underviser i babymassage. Jeg er ved at starte babymassage.dk op, så har en hjemmeside undervejs. Til dagligt læser jeg til sygeplejerske, er udlært fødselscoach og underviser i babymassage.

Babymassage r er kærtegn, stryninger og skaber en god kontakt til dit barn. Jeg tager ud til mødregrupper og underviser. Mange har haft glæde af, at lære denne form for babymassage, da den er simpel og meget virkningsfuld. Fordøjelsen og kolik smerter lindres.

Så måske det var noget for dig og din mødrgruppe. Det er vigtigt at understrege at babymasage ikke er behandling, men ren afslapning, velvære og nærhed.

Et sjovt og anderledes imput i din mødregruppe. Skriv gerne for yderligere spørgsmål.

Pris er 350 kr pr. mor for 4 x incl mappe og økologisk olie.

Glæder mig til at hilse på jer og jeres skønne små guldklumper

Kærlig hilsen Mette Eg ( met-eg@hotmail.com eller 30136671 )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

Chokofant

babymassage skriver:

Hej alle mødre.

Stort tillykke med at opleve den største kærlighed af alle, nemlig den kærlighed man får til sit barn.

Jeg skriver herinde da jeg er underviser i babymassage. Jeg er ved at starte babymassage.dk op, så har en hjemmeside undervejs. Til dagligt læser jeg til sygeplejerske, er udlært fødselscoach og underviser i babymassage.

Babymassage r er kærtegn, stryninger og skaber en god kontakt til dit barn. Jeg tager ud til mødregrupper og underviser. Mange har haft glæde af, at lære denne form for babymassage, da den er simpel og meget virkningsfuld. Fordøjelsen og kolik smerter lindres.

Så måske det var noget for dig og din mødrgruppe. Det er vigtigt at understrege at babymasage ikke er behandling, men ren afslapning, velvære og nærhed.

Et sjovt og anderledes imput i din mødregruppe. Skriv gerne for yderligere spørgsmål.

Pris er 350 kr pr. mor for 4 x incl mappe og økologisk olie.

Glæder mig til at hilse på jer og jeres skønne små guldklumper

Kærlig hilsen Mette Eg ( met-eg@hotmail.com eller 30136671 )

Selvom dette er et gammelt indlæg, vil jeg advare mod denne virksomhed. 

Jeg skulle have været på et kursus i babymassage d. 17/3. Det blev desværre aflyst pga. sygdom; men her 4 måneder senere har jeg stadig ikke fået mine penge retur og hun er umulig at få kontakt til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.