de der net til frugt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.222 visninger
25 svar
0 synes godt om
4. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Kender I dem?

Det ligner en vaskepose (dem til bh'er) med håndtag på og er beregnet til at lægge eks. et stykke frugt i og så kan barnet sutte smagen og vitaminerne gennem hullerne uden at risikere at få stykker bidt af og galt i halsen...

Først syntes jeg egentlig det var utroligt ulækkert, men jeg kan da godt se nu at de kan være ret smarte.. Eller hvad?

Hvad mener du om dem?

Hvis nogen ikke kender dem kan man se et på side 190 i babysams katalog (nederst til venstre)

Knus Caroline som godt vil give Laura lidt frugt at sutte på ved de tilladte 5 mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

L.J.L

Hmm personligt vil jeg nok mene at det er noget der er lavet for at de skal tjene penge

Herhjemme får Lauritz stukket et stykke æble, pære, gulerod, agurk eller lign. i hånden, og det er aldrig gået galt. Jeg holder selvfølgelig altid øje med ham når han snasker på det, men det er sjældent han får "bidt" et stykke af med de to tænder han har

Anmeld

4. juli 2010

Laulund87

Hej søde

Maria elsker bare at tygge på melon Og æble, agurk osv.

Hun får bare et aflangt stykke hun kan holde godt fast i og jeg har ikke oplevet hende bide et stykke af, selv om hun bider hårdt!

Så jeg mener ikke den er nødvendig

Men vores ergoterapeut sagde at man kan putte et stykke i sådan noget gazebind. Det er også noget billigere sikkert

Anmeld

4. juli 2010

Moderator

Laulund87 skriver:

Hej søde

Maria elsker bare at tygge på melon Og æble, agurk osv.

Hun får bare et aflangt stykke hun kan holde godt fast i og jeg har ikke oplevet hende bide et stykke af, selv om hun bider hårdt!

Så jeg mener ikke den er nødvendig

Men vores ergoterapeut sagde at man kan putte et stykke i sådan noget gazebind. Det er også noget billigere sikkert

tror jeg taler med sp om det på tirsdag... mon ikke hun har gode råd og erfaringer!?

Glæder mig til hun skal have alle de nye smagsindtryk

Anmeld

4. juli 2010

Nadia&Daniel

Caroline86 skriver:

Kender I dem?

Det ligner en vaskepose (dem til bh'er) med håndtag på og er beregnet til at lægge eks. et stykke frugt i og så kan barnet sutte smagen og vitaminerne gennem hullerne uden at risikere at få stykker bidt af og galt i halsen...

Først syntes jeg egentlig det var utroligt ulækkert, men jeg kan da godt se nu at de kan være ret smarte.. Eller hvad?

Hvad mener du om dem?

Hvis nogen ikke kender dem kan man se et på side 190 i babysams katalog (nederst til venstre)

Knus Caroline som godt vil give Laura lidt frugt at sutte på ved de tilladte 5 mdr

Årh det er det den skal bruges til. Har selv kataloget, men undre mig over denne opfindelse..

Anmeld

4. juli 2010

<3

hvorfor moser du det ikke i stedet for? Så kan du også regulere grovheden i mosen så lærer hun også hurtigere at spise au natural

Anmeld

4. juli 2010

Rikke, Liam & Linus

Synes det er unødvendigt.

Ungerne skal jo lære at spise frugt selv uden at kløjs i det.

Liam fik til at starte med frugt uden skral. Men nu, 11 mdr gammel kan han uden problemer spise både æbler, vindruer, kirsebær etc. med skræl på. Og han har kun 6 tænder.

Hvis han kløjs i noget af det, er han rigtig god til lige at "hoste" det op igen....fordi han har lært det, da der ikke har været et net udenom.

Tror man skal passe på med alle de nye dimser...man risikerer bare at ens børn bliver bange for at spise.

Anmeld

4. juli 2010

Moderator

Kirle skriver:

hvorfor moser du det ikke i stedet for? Så kan du også regulere grovheden i mosen så lærer hun også hurtigere at spise au natural

fordi jeg synes hun skal have fornemmelsen af et stykke frugt i stedet for mosen

men det ser ud til de fleste er enige i min første indskydelse - at det er en unødvendig investering

tak for svar

Anmeld

4. juli 2010

Skouboe

De er til gengæld guld værd til tænder og når det er rigtigt varmt - put isterninger i og giv den den til ungen... det er et KÆMPE hit.

Anmeld

4. juli 2010

B&J

Skouboe skriver:

De er til gengæld guld værd til tænder og når det er rigtigt varmt - put isterninger i og giv den den til ungen... det er et KÆMPE hit.

jeg ved slet ikke hvad i snakker om ved du hvad den hedder??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.