Hmmmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. juli 2010

Heidi B

Jeppe er nu ikke så vild med at bade.

Da vi hos nogle venner legede de med ders store pige på 10 år. Hun lavede sjov med drengene, hun legede at hun faldt over kanten på badebassinet og faldt ned i vandet. Jeppe ville også prøve, og det gik fint, lige indtil han faldt helt under og var under 1-2 sek, før han kom op. Han var helt chokeret og har ikke ville i siden. Og de pljer at palske i vores bassin fra morgenstunden.

Hvad gør jeg....

Ignorere det, eller skal jeg gøre noget???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

Munder

Jeg ville nok vente og se tiden an, men det er klart noget der skal følges op på, hvis han bliver ved med at være bange for det. Det kan jo sagtens bare være chokket.

Hvordan er det gået siden?

Anmeld

5. juli 2010

3rollinger

Jeg ville prøve at få ham til at gå i. Du kan jo selv gå i og finde på en sjov leg som han må være med til. Ikke noget vildt og hvor han kan bunde. Men jeg tror det er vigtigt hurtigt at få tilliden tilbage igen. Og selvfølgelig helt på hans præmisser. Hvis han ikke vil, så vent og prøv igen senere.

Anmeld

5. juli 2010

Heidi B

Det gik over af sig selv. Da storesøster kom og skulle se bassinet gik han i, og nu er der ikke noget... Så det er godt nok.

Anmeld

5. juli 2010

Munder

Heidi B skriver:

Det gik over af sig selv. Da storesøster kom og skulle se bassinet gik han i, og nu er der ikke noget... Så det er godt nok.

Rart at høre

Det blev da godt nok småt, det du fik skrevet

Anmeld

5. juli 2010

Stumpen

Det var godt at storesøster kom, det andet kunne jo blive forfærdelig for ham.... Men måske farmand skal til at tumle lidt mere i svømmeren med ham??? Men på den anden side Mathilde har vidst heller aldrig haft hovedet under og tror også at hun ville gå i panik...

Anmeld

5. juli 2010

Smølf

Det er bare op på hesten igen! Så han hurtigt får en god oplevelse med at bade igen.

Sidste sommer faldt Sebastian i Kronborgs voldgrav, mens han fodrede ænder, hvilket resulterede i et halvt år skræk for vand. Selv badekar var han bange for og han nægtede så meget som at sidde ned i badet! Det var så synd for ham.

Så jeg ville helt klart arbejde målrettet på, at han hurtigt får gode oplevelser med at bade igen.

Knus Neta

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.