Projekt Ønskebarn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. juli 2010

CHD

Jeg har selv været igennem hele møllen og føler mig så priviligeret over at det er lykkedes for mig og min kæreste at blive gravide. Vi har faktisk termin i dag efter vi har været gennem ICSI forløb og alt mulig andet......

Der er kommet en ny bog på markedet skrevet af læge Helle Pilgaard om ufrivillig barnløshed. Titlen på bogen er: " Projekt Ønskebarn", og jeg ville ønske at jeg havde haft den ved hånden da jeg gik igennem fertilitetsbehandling.

Bogen er fyldt med en masse tanker og følelser, der melder sig hos barnløse par, Også de "forbudte"!! Det er rart ikke at føle sig alene og jeg kan varmt anbefale bogen til alle, der har barnløshed inde på livet.

Held og lykke til jer ALLE.

MVH. Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

oo

tillykke!

jeg er selv en af de heldige der er blevet gravid efter næsten 3 års ventetid (og en masse andet bøvl)

jeg lånte bogen du skriver om på biblioteket da vi skulle starte i IUI i december 2008, men den var så barsk for en (mig) der virkelig havde behov for at høre succeshistorier og gode oplevelser. så jeg endte med at aflevere den igen, efter at have tudet over den i to dage

Anmeld

4. juli 2010

CHD

Hej.

Det er ikke den samme bog. Denne bog er først lige kommet på markedet! Jeg har nemlig selv bidraget med nogle historier dertil.

Denne bog er ikke blot en masse triste historier om de negative følelser. Lægen, der har skrevet bogen har også selv været det hele igennem, og hun skriver blandt andet i sit forord: " Mit håb er at denne bog vil bidrage til en større forståelse for de mange følelser og frustrationer, som barnløse par tumler med, ofte igennem lang tid. Jeg håber også, at den med sine mange positive fortællinger om ønskebørn indgyder håb og tro på at det KAN lykkes, hos alle de par, som tvivler."

Personligt vil jeg have haft gavn af bogen, mens vi var i behandling.

Skønt at høre det også lykkes for dig  

Anmeld

4. juli 2010

oo

CHD skriver:

Hej.

Det er ikke den samme bog. Denne bog er først lige kommet på markedet! Jeg har nemlig selv bidraget med nogle historier dertil.

Denne bog er ikke blot en masse triste historier om de negative følelser. Lægen, der har skrevet bogen har også selv været det hele igennem, og hun skriver blandt andet i sit forord: " Mit håb er at denne bog vil bidrage til en større forståelse for de mange følelser og frustrationer, som barnløse par tumler med, ofte igennem lang tid. Jeg håber også, at den med sine mange positive fortællinger om ønskebørn indgyder håb og tro på at det KAN lykkes, hos alle de par, som tvivler."

Personligt vil jeg have haft gavn af bogen, mens vi var i behandling.

Skønt at høre det også lykkes for dig  

nåh okay...det kunne være man lige skulle kigge lidt på den bog så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.