Hej.
Ja, måske lidt mærkelig overskrift. Men jeg er lidt forvirret og kunne godt tænke mig lidt svar, hvis nogen kan hjælpe mig.
Jeg har børn i forvejen og vi vil meget gerne have et barn mere! Jeg har haft nemt ved at bliver gravid med mine børn og har haft nemme graviditeter.
I december blev jeg gravid igen men aborterede (SA) i 6. uge i januar. Efter 4 måneder blev jeg gravid igen og havde så en MA for en uge siden i 10. uge
.
Mellem de 2 graviditeter gik der 4 måneder. Jeg ved det er meget kort tid - men det er 3 måneder længere end der er gået de andre gange. Og da det lykkedes var jeg gået på "kur". Jeg spiste ikke de stor mængder af søde sager, jeg havde vænnet mig til og jeg spiste masser af grønt og fibre.
Så er det jeg tænker - jeg har aborteret 2 gange i træk...kan man udvikle PCO senere i livet? Kan jeg have PCO nu og derfor have større risiko for at abortere? Jeg er helt uvidende på området og panikker jo nok lidt. Men jeg håber sådan, I er nogle som kan komme med lidt info og vejledning.
Til sidst: Jeg håber ikke, jeg støder nogen ved at skrive her. Jeg er klar over, hvor heldige vi er, at jeg kan blive gravid og vi er velsignede med vores børn. Det må være så svært - så usandsynlig svært - at gå og ønske og håbe og vente, og at det så bare ikke lykkes. Jeg er sikker på, det nok skal ske for Jer alle - forhåbentlig får I den rette hjælp eller er bare heldige at pludselig så sker det.
De bedste ønsker for Jer alle! 
Anmeld