Hvornår må man ......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.945 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. juli 2010

LISBETH:-)

Efter kejsersnit hvornår må man så

gå i svømmehallen

dyrke motion - løbe og træningscenter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2010

twinboys

Jeg har fået at vide at man skal vente ca. 6-8 uger.. og så selvfølgelig lytte til sin egen krop og hvad man ellers kan holde til.

Majbritt

Anmeld

3. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

du skal som minimum vente til efter 8-ugers undersøgelsen hos egen læge

Anmeld

3. juli 2010

Caroline86 skriver:

du skal som minimum vente til efter 8-ugers undersøgelsen hos egen læge

Ok! var slet ikke klar over at man skulle til 8 ugers undersøgelse når det er PKS. Var til 5 ugers undersøgelse med min datter for nogen dage siden, og der nævnte min læge da ikke noget om at jeg skulle komme.

Vi skal på ferie om et par uger hvor der er swimmingpool mon det er ok at bade der. Mit sår er helet helt og har ingen problemer haft.

Anmeld

3. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
lisbeth2910 skriver:

Ok! var slet ikke klar over at man skulle til 8 ugers undersøgelse når det er PKS. Var til 5 ugers undersøgelse med min datter for nogen dage siden, og der nævnte min læge da ikke noget om at jeg skulle komme.

Vi skal på ferie om et par uger hvor der er swimmingpool mon det er ok at bade der. Mit sår er helet helt og har ingen problemer haft.

de plejer at sige 8 uger, (af hensyn til åbningen for neden og risikoen for infektion), men jeg synes da lige du skal tale med lægen om det! Du kan jo evt. tage til 8-ugers undersøgelsen inden I skal afsted og få bekræftet at alt har lukket sig som det skal!?

Anmeld

3. juli 2010

XXSS

Jeg dyrkede sport efter en måned efter kejsersnit, jeg lyttede til min krop og det var fint.. men det er vigtigt at være opmærksom på det... Normalt er det bedst at vente til efter 8 ugers kontrollen og man har fået ok fra lægen. Svømning 8 uger efter for at mindske infektion.

Anmeld

3. juli 2010

Jeg må vist lige ringe til lægen på mandag og hører nærmere.

Vil bare så gerne kunne bade med min store datter.

Og så vil jeg rigtig gerne i gang med motionen så jeg kan komme ned i alt mit før homon og graviditets helved tøj:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.