Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så mærkeligt ! Jeg sad og spillede computer og pludselig mærkede jeg bare et smæld inde i maven.. Tænkte ikke nærmere over det før jeg gik ud og tørrede mig og hold da ferie hvor papiret blev vådt.. nå sagde så til kæresten at jeg da aldrig nogensinde har set så meget udflåd... Nå men ikke mere spekulationer over det ..har bildt mig selv mange gange ind at nu er det nu og derefter blevet skuffet.. Nå men så her for 15 min siden kunne jeg mærker det løb lidt , så ud og kigge igen og ja trussen var helt våd.. hmm.. Ringer til fødegangen som så siger at det helt sikkert er vandet som er gået.. Troede altså det skulle løbe ned af benene og stå ud som et vandfald.. Men det gør det åbenbart ikke altid hvis barnet ligger og blokerer en smule.. Nå men det var lidt fra mig , dejligt rodet for det er netop sådan mine tanker er lige nu..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej hvor fedt - glæder mig til at høre nærmer opdateringer...
Så bliver du forhåbenligt mor inden så længe sender dig ihvertfald en masse held og lykke...
hvor spændende, søde!!!!
så vil jeg da bare ønske dig en RIGTIG god fødsel!
God fornøjelse
Sådan gik mit vand også ved den første fødsel. Håber veerne også kommer snart og at det hele forløber godt. Held og lykke med det!
Kan det virkelig passe at jeg allerede kan få veer? .. Mit vand gik for 30 min siden ? Har lige haft den grummeste smerte..
Ej hvor spændende. Så bliver du jo snart moar...Vildt!
Sender dig alt held og lykke med fødslen herfra
spændene. så må vi se hvornår der kommer mere gang i det hele... held og lykke med alt. og glæder mig til at læse at du har født.
Risen skriver: Kan det virkelig passe at jeg allerede kan få veer? .. Mit vand gik for 30 min siden ? Har lige haft den grummeste smerte..
mit vandt gik 10 minutter før jeg fik veer. så det kan sagtens passe
Uhh hvor spændende... :-) Hvornår skal du så ind på fødegangen?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128