Så kom Mikkel og Emil til verden.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2010

L-Mortil3

smillaluna skriver:

I mandags den 28. juni fødte jeg vores dejlige tvillinger Mikkel og Emil i uge 33+3.

Fødslen varede 16 timer fra første ve til Emil kom til verden.

Mikkel vejede 2144 g og Emil 2044 g. De havde begge behov for lidt vejrtrækningshjælp, men kun ganske kort tid.

De ligger stadig på neonatal men er kommet ud af kuvøsen. De har fået gulsot så de får lysbehandling.

Der følger en FB plus billeder. Tiden flyver afsted heroppe fordi der er så mange nye ting. Og så er det bare ufatteligt overvældende at være blevet forældre til 2 så lækre drenge. Havde aldrig troet at man kunne føle så stærke følelser som jeg gør for de to små liv. Det er fuldstændig vildt og helt ubeskriveligt.

STORT tillykke med de 2 supermænd Mia!!!

Glæder mig til at se dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

FruEllingsen

Endnu engang tillykke Mia.

Vi glæder os til at se drengene. de kan jo ikke være andet en mega dejlige med de forældre

Glæder mig til at læse din FB

Anmeld

4. juli 2010

NoName

smillaluna skriver:

I mandags den 28. juni fødte jeg vores dejlige tvillinger Mikkel og Emil i uge 33+3.

Mikkel vejede 2144 g og Emil 2044 g. De havde begge behov for lidt vejrtrækningshjælp, men kun ganske kort tid.

De ligger stadig på neonatal men er kommet ud af kuvøsen. De har fået gulsot så de får lysbehandling.

Der følger en FB plus billeder. Tiden flyver afsted heroppe fordi der er så mange nye ting. Og så er det bare ufatteligt overvældende at være blevet forældre til 2 så lækre drenge. Havde aldrig troet at man kunne føle så stærke følelser som jeg gør for de to små liv. Det er fuldstændig vildt og helt ubeskriveligt.

Weeeeee tillykke med dem, super søde navne...

glæder mig til FB og billed spam når du har tid og overskud...

Nyd drengene...

NoName

Anmeld

4. juli 2010

Mama2980

Tillykke

Anmeld

4. juli 2010

TbCp

smillaluna skriver:

Kæmpe tillykke, og sikker nogle fine størrelser trods den for tidlige fødsel

Anmeld

4. juli 2010

LotteN

Stort tillykke med de to prinser - så regner jeg med du snart flasher nogle billeder også

Anmeld

4. juli 2010

Marianne N

Mange gange tillykke..

Har selv fået tvillinger sidste år. En pige og en dreng..  

Anmeld

4. juli 2010

XXSS

Fantastisk - stort tillykke med begge drenge

Anmeld

4. juli 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

STORT tillykke med dine drenge  

Anmeld

5. juli 2010

Nanna1985

Stooort TILLYKKE med dine to drenge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.