Anonym skriver:
Hej,
Puha. Så behøver jeg ikke være bekymret. Jeg skal til MD scanning på torsdag. Så kan jeg helt sikkert få svar der (også om moderkagen ligger foran)
Hvordan går det med dig og dine? Jeg har jo fulgt lidt med herinde.
Waauv - MD er meget stort (specielt, hvis I vil kende kønnene). Det er også nervepirrende, og jeg kan forestille mig at tiden snegler sig afsted.
Her går det okay. Jeg har jo haft sindssyg mange bekymringer i min graviditet. Senest har de fundet ud af, at min pige har formindsket fostervand, så måske bliver jeg allerede mor om 9 dage
Satser dog på, at moderkage har produceret en ordentlig spand fuld vand til næste scanning, så de kan blive færdigbagte inde i maven.
Jeg har fået at vide, at jeg skal mærke hende hver dag. Det har gjort mig meget frustreret. Lige nu er de jo så store, at jeg slet ikke kan holde styr på, hvem der sparker hvor! Så i går tog jeg lige en tur til Riget og fik dem "kortlagt".
Så nu kan jeg være tryg igen - når jeg ved, hvem der er hvem.
Kan jeg ikke mærke hende - bare en halv dag, så skal jeg jo reagere, da fostervandet ikke ser for godt ud.
Du vil også finde ud af, at man får rigtig mange "mellemresultater" som tvillingegravid. Fra ca. 23. uge, så begynder de at holde godt øje. Først med livmoderhals og så med løbende vækstscanninger.
Jeg håber for jer, at I får et let forløb med rigtig gode resultater af undersøgelserne. Man bliver sgu så ked af det og bekymret, når der hele tiden er noget, hvor "tiden skal ses an"..
Anmeld