SHIT

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

291 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. juni 2008

Doktor Doolittle

jeg kom til at bruge 2500 kr. hos kosmetologen, manglede ALT til min hud 8( Har med vilje brugt gamle dåser op på det sidste, fordi jeg havde så mange rester. Men... 2500 kr. UHHHH så mange penge tror jeg aldrig før jeg har brugt på een gang på cremer osv. :'( Andre end mig med ekstravagante vaner (?) (H) fra Tina (because I am worth it :P)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2008

st

Nej hold da op. Jeg har vist aldrig ejet 2500 kr, jeg bare kunne bruge på mig selv. Og det endda tiltrods for at jeg også er worth it :))

Men hvor dejligt for dig. Det må være en skøn fornemmelse at bruge så mange penge på noget så lækkert som cremer. Det kunne da være sjovt at prøve..... ;)

Knus fra st

Anmeld

24. juni 2008

Smølf

Du er definetly worth it!

Der skal altså være plads til lidt luksus engang imellem... :). Man er altså bare lidt gladere, hvis man føler sig lidt lækker.

Jeg var til bryllup i lørdags og det kostede mig 1400kr til en skøn kjole, før jeg syntes, at jeg kunne gå ud af døren. Men så var jeg da også bare så smuk:D.

(H) Neta -som er glad for at lægernes pensionskasse bank ikke stiller så mange spørgsmål8D

Anmeld

25. juni 2008

Munder

Uhhh, det er nu så dejligt at forkæle sig selv:P

Så må vi da snart have et billede af en TopTunet Tina :)):)):))

(H)
Dorte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.