Ja, desværre er det ikke mig der er tale om, men Sofie der faktisk har sovet 90% af i dag. Er det i orden? Igår havde hun en træls dag, hvor hun kun sov kort indimellem og ellers ville være på arm. Hun faldt i søvn 23.30 og sov vist til kl.7 (og det er altså helt uden spisepauser, og det plejer hun). Så sov hun igen ca. 9.30, mens vi gik ned i bh'en, og sov videre mens jeg pakkede hende i bilen, handlede i Aldi, handlede i Superbest, besøgte en venindes forældre, og vågnede først efter lidt tid i vuggen herhjemme kl.14.30. Blev skiftet og ammet og ammet, og så faldt hun i søvn i barnevognen på vej til børnehaven efter de andre unger - ca. 15.30. Hun sov så helt til kl.19. Igen skiftning og amning, ligge lidt og kigge og smile, mere at spise, og så faldt hun i søvn kl.21 og sover stadig. Nok er hun nem ìg sover meget, men det her synes jeg er vildt. Hun har været vågen sammenlagt 5,5 time på et helt døgn!
Hm, ved ikke hvad jeg vil med dette... Måske selv se det på tryk? Kan bare ikke lade være med at blive nervøs, når hun næsten ikke er vågen, men så tænker jeg også, at det har været en frygtelig varm dag, så mon ikke det er det, der har gjort hende sløv?
Line - nok bare en alm. gennemsnitspylret mor
Anmeld