Sove hele dagen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.969 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. juli 2010

linemus

Ja, desværre er det ikke mig der er tale om, men Sofie der faktisk har sovet 90% af i dag. Er det i orden? Igår havde hun en træls dag, hvor hun kun sov kort indimellem og ellers ville være på arm. Hun faldt i søvn 23.30 og sov vist til kl.7 (og det er altså helt uden spisepauser, og det plejer hun). Så sov hun igen ca. 9.30, mens vi gik ned i bh'en, og sov videre mens jeg pakkede hende i bilen, handlede i Aldi, handlede i Superbest, besøgte en venindes forældre, og vågnede først efter lidt tid i vuggen herhjemme kl.14.30. Blev skiftet og ammet og ammet, og så faldt hun i søvn i barnevognen på vej til børnehaven efter de andre unger - ca. 15.30. Hun sov så helt til kl.19. Igen skiftning og amning, ligge lidt og kigge og smile, mere at spise, og så faldt hun i søvn kl.21 og sover stadig. Nok er hun nem ìg sover meget, men det her synes jeg er vildt. Hun har været vågen sammenlagt 5,5 time på et helt døgn!

Hm, ved ikke hvad jeg vil med dette... Måske selv se det på tryk? Kan bare ikke lade være med at blive nervøs, når hun næsten ikke er vågen, men så tænker jeg også, at det har været en frygtelig varm dag, så mon ikke det er det, der har gjort hende sløv?

Line - nok bare en alm. gennemsnitspylret mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2010

Bamme

linemus skriver:

Ja, desværre er det ikke mig der er tale om, men Sofie der faktisk har sovet 90% af i dag. Er det i orden? Igår havde hun en træls dag, hvor hun kun sov kort indimellem og ellers ville være på arm. Hun faldt i søvn 23.30 og sov vist til kl.7 (og det er altså helt uden spisepauser, og det plejer hun). Så sov hun igen ca. 9.30, mens vi gik ned i bh'en, og sov videre mens jeg pakkede hende i bilen, handlede i Aldi, handlede i Superbest, besøgte en venindes forældre, og vågnede først efter lidt tid i vuggen herhjemme kl.14.30. Blev skiftet og ammet og ammet, og så faldt hun i søvn i barnevognen på vej til børnehaven efter de andre unger - ca. 15.30. Hun sov så helt til kl.19. Igen skiftning og amning, ligge lidt og kigge og smile, mere at spise, og så faldt hun i søvn kl.21 og sover stadig. Nok er hun nem ìg sover meget, men det her synes jeg er vildt. Hun har været vågen sammenlagt 5,5 time på et helt døgn!

Hm, ved ikke hvad jeg vil med dette... Måske selv se det på tryk? Kan bare ikke lade være med at blive nervøs, når hun næsten ikke er vågen, men så tænker jeg også, at det har været en frygtelig varm dag, så mon ikke det er det, der har gjort hende sløv?

Line - nok bare en alm. gennemsnitspylret mor

Line...

Jeg tror også godt varmen kan have noget at sige, Vi voksne er jo selv enormt dvaske. Men står det på over flere dage ville jeg nok kontakte lægen. Men så længe hun får nok at spise er det vel meget normalt?

-Ville selv have det på samme måde som dig, men se lige et par dage an, skulle vejret søndag ikke blive en smule "koldere"?

Anmeld

3. juli 2010

Lise

Sådan har Casper jo også været meget... Hvis der blot er tale om et enkelt døgn eller to, ville jeg ikke tænke videre over det. Men hvis det er en tendens, så bør du være opmærksom på om hun får mad nok. Jeg var ikke helt opmærksom på det, og Casper har bare lade sig nøje med lidt mad, og så ikke haft megen energi når han var vågen. Men han var glad og opmærksom når han var vågen, så tænkte bare han var sådan en der sov meget. Efter jeg er begyndt at supplere med mme er han vågen i meget længere perioder af gangen...

Men som nævnt, indledningsvist, så bliv ej nervøs hvis der er tale om et enkelt døgn...

Anmeld

3. juli 2010

Lise

PS: er temmelig overbevist om at varmen kan have en masse at sige..

Anmeld

3. juli 2010

linemus

Tak piger. Hun har også sovet meget i dag, men det har været på en anden måde end i går, så jeg er sikker på, det er varmen, men vil da tænke over det det næste stykke tid.

Anmeld

3. juli 2010

Susan1978

Nu ved jeg godt det er en lille bette bebs, men Emil har sovet mega meget de her dage, hvor det har været så varmt.. han sove 4 (fire) timer til middag igår og 3½ i dag...  plus han sov til 930, okay kl. var også næsten midnat inden han kom i seng. (vi var til vejfest)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.