en frygtelig uge.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. juli 2010

juni76

Sidste fredag begyndte jeg at bløde.Vi var nok godt klar over hvad der var ved at ske,da min graviditet har været lidt mærkelig fra start af.. Jeg ringede til lægen, og han sagde hvad jeg forventede at høre. Jeg kom på gyn og fik en indvendig scanning,og hun kunne jo kun sige at hun ik kunne se nogle liv. Mit graviditets hormon var stadig meget højt,så hun var lidt bange for at jeg måske var gravid uden for livmodern. så tirsdag fik jeg så mange smerter i maven så jeg blev indlagt,og onsdag blev jeg operetet og fik fjernet min venstre æggeleder fjernet. så det har været en rigtig øv uge. så nu håber vi bare på lykken næste gang... men rigtig meget held og lykke til jer alle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2010

IAH

Åh nej! Det er jo virkelig barsk.. Pyha.

Jeg håber du kan holde dig selv oppe og har nogen at støtte dig til. Hvor er det flot at du har overskuddet til at ønske os andre held og lykke!! Tusind tak..

Pas godt på dig selv

Anmeld

3. juli 2010

Mettemus

Øv det er jeg rigtig ked af at høre! Har selv prøvet det et par gange, og det er fuldstændig frygteligt. Giv dig selv lov til at være ked af det bagefter - chokket ramte mig først efter nogle dage, da smerterne var aftaget lidt og det gik op for mig at jeg ikke længere var gravid. Hvis det er nogen som helst trøst er jeg blevet gravid tre gange på under et år, så når du er klar til at gå i gang igen, behøver det ikke nødvendigvis være hårdt arbejde at blive gravid igen.

Klem herfra, selvom det selvfølgelig er en ringe trøst

Anmeld

7. juli 2010

Diana...

Åhh nej det jeg ked af at høre. 

for det snart lykkes for jer igen

Kæmpe knus her fra. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.