Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Da min kæreste og jeg flytter fra Hinanden og jeg flytter i mindre lejlighed sammen med min dreng ønsker vi at sælge alle de ting han aldrig har leget med eller ikke bruger,,.
Se tingene her
http://www.babygalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=6187
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvad skal du ha for alt legetøj og bøger ????? kan du ik skrive det i et brev ?????
Hej Eldur,
Jeg er også interesseret i priser på dine ting, kan du sende mig en besked?
Er ked af omstændighederne på dine vegne
KH
Maiken
Ups! Eldur det er vidst et af dine børn
Hvad skal du have for de tre bamse - kylling bøger??
Og rigtigt ked af at høre mht. at I flytter fra hinanden. Håber det sker på civiliseret vis !
k
Hejsa ejjj er ked af at høre om dine omstændigheder, men vil gerne hjælpe dig af med nogle af dine sager... Har sendt dig en pb...
Majbritt
Hejsa Alle sammen kigger lige det hele i gennem i weekenden så der kommere mere
Jo vi er stadig venner og ses stadig ind i mellem men han har aldrig behandlet mig pænt. så nu har jeg sagt stop.
Nókkvadis skriver: Hejsa Alle sammen kigger lige det hele i gennem i weekenden så der kommere mere Jo vi er stadig venner og ses stadig ind i mellem men han har aldrig behandlet mig pænt. så nu har jeg sagt stop.
lyder godt (godt er det bedste ord jeg kunne komme på..) og fint i stadig er venner for I skal jo kunne samarbejde om Sebastian!
Nemlig
Vil lige ønske dig en rigtig god weekend søde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128