Sove i varmen - med hvor meget tøj??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.445 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. juli 2010

klmf

I dag har jeg puttet Oliver (6mdr) med en kortærmet body - lige nu ligger han også uden sit dynebetræk indtil han er kølet ned efter sin jeg-VIL-bare-ikke-sove-nu-mor-så-fat-det-dog-obligatoriske-skrigetur... Ved ikke helt om han skulle have været puttet uden noget overhovedet? Så tænker jeg bare at det bliver for koldt senere på natten?? ÅH hvor er det svært...

Hvad gør I??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2010

FruEllingsen

Marcus sover bare i sin ble. i går aftes havde jeg givet ham en body på, men han kogte simpelthen, så måtte tage den af igen

Anmeld

2. juli 2010

Valle81

Idag er Anton puttet i bare sin ble - lige nu har han det varmt - men hen på natten bliver det køligere og det hjælper ikke at give ham noget over sig da han sparker det af - men vil prøve at se om jeg kan svøbe ham lidt ind i et par stofbleer inden jeg selv går i seng:0)

Anmeld

2. juli 2010

L.J.L

Lauritz sover bare i sin ble. De lover jo tropenat, så tror ikke han kommer til at fryse! Men ellers har han sin dyne og en stofble

Anmeld

2. juli 2010

B&J

nu ved jeg vores dreng sover et køligt sted så han har både body stog og sin dyne på.. uden han har det for varmt og han er en meget varm dreng men der er dejlig køligt inde i soveværelset men vinduet står så også åben

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.