Halløjsa 
Ja det kender vi alle til 
Min datter er især slem hvis vi er ude og gå, eller generelt iblandt andre. Herhjemme er hun en lille engel. Men når vi er nede i byen, og hun ikke får sin vilje, så smider hun sig.
Dog (heldigvis) ikke med lyd på. Men så ligger hun sig bare midt i butikken, gågaden eller hvor vi ellers måtte være. Så ligger hun og smiler til mig, og alle andre der kommer forbi, eller ruller lidt rundt og synger.
Hun er super nuttet når hun bliver stædig. Men det er sgu da skide irriterende. Og jeg kan bare gå, så ligger hun stadig og smiler. Ikke noget med at frygte at jeg er væk.... næææh nej. "Se her ligger jeg og ser charmerende ud, fordi mor hun er dum og siger nej".
Hvis man så prøver at hjælpe hende op, vupti så er hun en slaske dukke. Grrrrrrr.....
Men vi elsker dem jo alligevel
Herhjemme, bruger jeg noget lign. timeout, når hun ikke er sød. Det er heldigvis ikke så tit det sker mere. Men hun kommer ind og sidder på hendes seng. UDEN at døren bliver lukket! Og når hun så er stoppet med at græde, går jeg ind og snakker med hende om det hun gjorde. Hun får at vide at jeg elsker hende, vi krammer og hun får et nys. Og så er hun klar igen.
Tror endnu ikke at jeg har oplevet at hun har lavet de to samme slags ulykker
Så et eller andet sted virker det jo 
Held og lykke 
Knus 
Anmeld