Bristning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

537 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. juli 2010

METhomsen

Jeg fik for 10 dage siden en skøn dreng - men bristede dersværre en del. Jeg bristede indvendigt ned mod endetarmen og ringmusklen. Jeg har forgæves forsøgt at finde et emne hvor jeg kan se lys forude.... Ligenu må jeg ikke sidde meget, kan ikke holde til at gå, må ikke meget mere end ved et kejsersnit... Er der nogle der har erfaring som vil dele - så jeg igen kan se lyset hvor jeg kan komme på højkant igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2010

Tina2

Er det ned TIL ringmusklen eller bristede den også? For jeg bristede ned TIL den 1. gang... Altså i hele mellemkødet, min datter var stjernekigger + lå lidt skævt...

Jeg syntes jeg havde ondt noget tid, kan ikke huske præcist hvor længe, men jeg mindes at have ondt nogle uger.....

Sidste gang var jeg rigtig bange for at briste i det gamle ar men bristede overhovedet ikke- fødte i vand og endda en stor knægt på knap 5 kg :-)

Anmeld

3. juli 2010

METhomsen

bristede også lidt af ringmusklen. Det blev opdaget ved at jeg skulle have et par stikpiller for at få livmoderen til at trække sig sammen - og de endte i skeden :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.