hvis der kommer pus ville jeg ikke vente til kl.17 med at ringe til en sundhedsplejerske
Ring til vagtlægen, få tjekket om du har betændelse i og få noget antibiotika i en fart...
Ang. det med at give hende flasken så kan du godt risikere hun ikke vil tage brystet bagefter, men langt langt de fleste børn vil gerne! Specielt når det er brystmælk du giver hende 
I princippet er det, som Zette skriver, bedst at lægge hende til brystet og bide smerten i dig 

Det lyder drøn ubehageligt.. hvor er det synd for dig! Jeg havde en salve der hedder Lansinoh som jeg smurte på efter endt amning og jeg oplevede kun 2 gange at få en lille revne (som var helet igen inden næste amning).. Den skal ikke vaskes af inden amning! Prøv den! Håndkøb på apoteket (en lilla tube)...
forsøg om du kan kæmpe videre! Amning er skide hamrende svært, og når der så kommer sådan nogle forhindringer har man bare lyst til at ty til flasken! Men det bliver hurtigt bedre når først det er helet og brysterne vænner sig til den barske behandling!
Har du feber?
Store knus herfra! 
Anmeld