Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
så kom man så langt om en uge er jeg halvvejs og der skal vi også til scanning håber at vi får kønnet afvide
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvor spændende, søde!
Og fine fine mavse Tænk at du allerede er så langt
Caroline86 skriver: hvor spændende, søde! Og fine fine mavse Tænk at du allerede er så langt
mange tak søde jeg glæder mig bare til at man kan se det noget mere jeg synes stadigvæk at jeg bare ser tyk ud hehe jeg synes at man nemmer kan se det i virkeligheden end på billeder at det er vildt at jeg allerede er i uge 19 nu, tiden er måske gået lidt hurtigt
silden85 skriver: mange tak søde jeg glæder mig bare til at man kan se det noget mere jeg synes stadigvæk at jeg bare ser tyk ud hehe jeg synes at man nemmer kan se det i virkeligheden end på billeder at det er vildt at jeg allerede er i uge 19 nu, tiden er måske gået lidt hurtigt
ej, der må jeg altså rette dig! Du ser bestemt gravid ud!!! ingen tvivl om at det er en babymavse og ikke en ismavse Men ork, den skal nok blive MEGET større
Caroline86 skriver: ej, der må jeg altså rette dig! Du ser bestemt gravid ud!!! ingen tvivl om at det er en babymavse og ikke en ismavse Men ork, den skal nok blive MEGET større
hehe så må jeg hellere ta mine ord til mig igen
dejlig mave du har dig søde
den skal nok blive stor til sidst
ja tiden går hurtig nu
var ikke så heldig at have så stor en mave som kun 19 uger værken med maria eller abby , men måske hvis der kommer en nr 3 maven kommer hurtig den gang
knus
perlestump skriver: dejlig mave du har dig søde den skal nok blive stor til sidst ja tiden går hurtig nu var ikke så heldig at have så stor en mave som kun 19 uger værken med maria eller abby , men måske hvis der kommer en nr 3 maven kommer hurtig den gang knus
mange tak søde, ja det kan være at hvis du skal have nr 3 en gang at maven så bliver kæmpe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128