19+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.049 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. juli 2010

silden85

så kom man så langt om en uge er jeg halvvejs og der skal vi også til scanning håber at vi får kønnet afvide

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

hvor spændende, søde!

Og fine fine mavse Tænk at du allerede er så langt

Anmeld

2. juli 2010

silden85

Caroline86 skriver:

hvor spændende, søde!

Og fine fine mavse Tænk at du allerede er så langt

mange tak søde jeg glæder mig bare til at man kan se det noget mere jeg synes stadigvæk at jeg bare ser tyk ud hehe jeg synes at man nemmer kan se det i virkeligheden end på billeder at det er vildt at jeg allerede er i uge 19 nu, tiden er måske gået lidt hurtigt

Anmeld

2. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
silden85 skriver:

mange tak søde jeg glæder mig bare til at man kan se det noget mere jeg synes stadigvæk at jeg bare ser tyk ud hehe jeg synes at man nemmer kan se det i virkeligheden end på billeder at det er vildt at jeg allerede er i uge 19 nu, tiden er måske gået lidt hurtigt

ej, der må jeg altså rette dig! Du ser bestemt gravid ud!!! ingen tvivl om  at det er en babymavse og ikke en ismavse Men ork, den skal nok blive MEGET større

Anmeld

2. juli 2010

silden85

Caroline86 skriver:

ej, der må jeg altså rette dig! Du ser bestemt gravid ud!!! ingen tvivl om  at det er en babymavse og ikke en ismavse Men ork, den skal nok blive MEGET større

hehe så må jeg hellere ta mine ord til mig igen

Anmeld

3. juli 2010

perlestump

dejlig mave du har dig søde

den skal nok blive stor til sidst

ja tiden går hurtig nu

var ikke så heldig at have så stor en mave som kun 19 uger værken med maria eller abby , men måske hvis der kommer en nr 3 maven kommer hurtig den gang

knus

Anmeld

3. juli 2010

silden85

perlestump skriver:

dejlig mave du har dig søde

den skal nok blive stor til sidst

ja tiden går hurtig nu

var ikke så heldig at have så stor en mave som kun 19 uger værken med maria eller abby , men måske hvis der kommer en nr 3 maven kommer hurtig den gang

knus

mange tak søde, ja det kan være at hvis du skal have nr 3 en gang at maven så bliver kæmpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.