Så blev Clara 5 mdr :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. juli 2010

Millebasse

Vil da lige komme med en lille update efter min skønne datter er blevet 5 mdr.! Synes tiden går ALT for stærkt..

Igår blev hun vejet ved lægen og hun vejer nu 6100 gram og er 67 cm. lang.. Hun blev også vaccineret og tog det bare i stiv arm! Har dog haft lidt småfeber i nat..

Clara er bare min lille glade pige! Hun smiler, griner og pludrer sig gennem dagen! Hun er sjældent sur og græder stort set ikke.  Hun sover godt om dagen, men spiser stadig 1-2 gange om natten. Vi har snakket om at putte hende på eget værelse her i weekenden, for måske hun så sover lidt bedre..

Efter alt det madbøvl vi har haft med Bastian, var jeg enormt nervøs for at starte på mad med Clara, MEN det går over al forventning. Hun er lige begyndt på kartoffelmos i onsdag og hun spiser nemt en kartoffel + grønt og drikker fint vand af kop. Vi får hende aldrig til at tage en flaske, da mors babser åbenbart er bedst

Clara har vendt sig et par gange fra mave til ryg og er så tæt på at vende sig fra ryg til mave, men numsen skal lige med

Og så lige nogle pics

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2010

Hyner

Åhh hvor er hun lækker, og det billede af hende i badet, er da som at se bassemand...

Fino update....

Hvornår vil du starte på job igen??

Knus Henriette

Anmeld

2. juli 2010

Millebasse

Hyner skriver:

Åhh hvor er hun lækker, og det billede af hende i badet, er da som at se bassemand...

Fino update....

Hvornår vil du starte på job igen??

Knus Henriette

Tark

Jeg SKAL starte igen d. 15. november, men jeg ville hellere blive hjemme, lige nu ELSKER jeg at gå hjemme!!

Anmeld

2. juli 2010

Marco2

Dejlige pics. Tak for kigget.

Og dejlig update, og godt det hele gå godt.

AG

Anmeld

2. juli 2010

Nadi

Skønt med en update!! Og et lille spark i røveren om at jeg skal have bestilt tid til Frida's 5 mdr's udersøgelse...

Hun er bare en lækkermås, og sikker dejlige billeder  

Anmeld

3. juli 2010

Millebasse

Marco2 skriver:

Dejlige pics. Tak for kigget.

Og dejlig update, og godt det hele gå godt.

AG

Tusind tak

Anmeld

3. juli 2010

Millebasse

Nadi skriver:

Skønt med en update!! Og et lille spark i røveren om at jeg skal have bestilt tid til Frida's 5 mdr's udersøgelse...

Hun er bare en lækkermås, og sikker dejlige billeder  

Tak søde

Anmeld

3. juli 2010

birgittemarie

Åååhr, hvor er hun da dejlig.

Og hvor er det godt at høre, at hun spiser godt! Kan godt forstå, du var bekymret for det, efter alt, I er igennem med Bastian.

Knus Birgitte

Anmeld

3. juli 2010

Susan1978

Dejlige billeder og hun ligner da sin storebror også hva?

Anmeld

4. juli 2010

ivfmarie

Åh hvor er hun skøn! Jeg er helt vild med det der "krølle-billede", hvor hun er ved at vende sig - nuuuser! Og så må jeg ellers tilslutte mig de andre: Nøi, hvor hun ligner storebror!
Nu kan jeg også se at de ligner dig en del, men da Basse var mindre kunne jeg mest se lighed med Kåre

Dejligt at høre en update.

Knus og god weekend fra Marie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.