Neeeeeeeej!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

755 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977

Her stiller man sig på vægten og sikke et chok På 1 uge har jeg taget 11 kg på Ok jeg ved godt det er vand, for jeg har ondt i både fødder og hænder, men alligevel det er da overdrevet. Så er det ikke til at se om jeg har tabt mig Jeg må prøve igen i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2010

Mathilde

11kg på en uge det lyder helt vildt! ja det må da være væske for så meget kan man umuligt tage på i fedt!

Håber det ser lidt bedre ud imorgen

Anmeld

2. juli 2010

ditdot

Det lyder meget vildt, synes du skulle ringe til lægen og høre om det er normalt eller hvad.

Knus

Anmeld

2. juli 2010

otlitrom

Hold da op, det var meget! Jeg er en af dem der holder på væsken i den her varme.. Min krop bulner op som en hval, øv det er træls. At jeg så har mens samtidig hjælper ikke.

Men 11 kg?? Hold da op. Har du ikke ondt i kroppen/ spænder det ikke i huden?

Jeg tænker også at lægen var et besøg værd. Det lyder som lige rigeligt i mine ører... Det er jo 11 liter væske, om man vil....

Anmeld

2. juli 2010

anna-jonas

Jeanne skriver:

Her stiller man sig på vægten og sikke et chok På 1 uge har jeg taget 11 kg på Ok jeg ved godt det er vand, for jeg har ondt i både fødder og hænder, men alligevel det er da overdrevet. Så er det ikke til at se om jeg har tabt mig Jeg må prøve igen i morgen

Jeanne...............nu bli'r jeg helt bekymret. Kan du da så se at komme til lægen!!! Det er absolut ikke normalt at tage 11 kg. på, over 1 uge. Du skal ha' tjekket lunger og hjerte...............

Anmeld

2. juli 2010

<3

ditdot skriver:

Det lyder meget vildt, synes du skulle ringe til lægen og høre om det er normalt eller hvad.

Knus

Anmeld

2. juli 2010

Mutti2

Kæreste Jeanne.

Du bliver da nødt til at få det undersøgt hos lægen. Når du har så meget vand i kroppen, skal det undersøges, og ud igen.

Håber ud har snakket med dem allerede i dag.

Knus

Anmeld

2. juli 2010

XXSS

Anna-jonas skriver:

Jeanne...............nu bli'r jeg helt bekymret. Kan du da så se at komme til lægen!!! Det er absolut ikke normalt at tage 11 kg. på, over 1 uge. Du skal ha' tjekket lunger og hjerte...............

og nyrer afsted med dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.