Vand i kroppen ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

664 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. juli 2010

Tama

Jeg har de sidste par dage haft en del vand i specielt mit venstre ben og foden og idag er det da helt slemt ... 

Foden og anklen går nærmest ud i et og det spænder og prikker i foden så overvejer at ringe til lægen 

Har i andre osse fået det og hvad gør i ved det ?

Knus Tanja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2010

misslea

Tama skriver:

Jeg har de sidste par dage haft en del vand i specielt mit venstre ben og foden og idag er det da helt slemt ... 

Foden og anklen går nærmest ud i et og det spænder og prikker i foden så overvejer at ringe til lægen 

Har i andre osse fået det og hvad gør i ved det ?

Knus Tanja

næææh... jeg syn's ikke, at jeg har oplevet vand i kroppen endnu...!! Har ellers tjekket for det hver dag.. heheh

Men syn's jeg har hørt noget om at man kan få vejl. til nogle forskellige øvelser, der hjælper og ellers bevæge sig så meget som muligt, samt have benene oppe om aftenen....

Mange hilsner fra Lea

Anmeld

2. juli 2010

Slettet

Puha jeg har mega meget vand i kroppen!

Jeg mærker det mest i mine hænder/finger, men også lidt i fødderne.. Jeg drikker vand - masser af vand! Hvis jeg drikker min. 2 litter vand om dagen, kan jeg holde det nogenlunde nede, men glemmer jeg det bare en enkelt dag bliver jeg straffet

Anmeld

2. juli 2010

Bolette

Jeg har oplevet vand i fødder og ankler for et par dage siden, men ikke så meget at det spænder.. Kun når jeg har haft sandaler på  Men det er gået væk igen.. Jeg laver nogle "pumpe" øvelser med fødderne flere gange om dagen når jeg lige husker det... Men løft en fod af gangen fra gulvet og vip foden op og ned  Det skulle gerne hjælpe en smule..

fra mig

Anmeld

2. juli 2010

Tama

Tak for jeres svar 

Jeg har ligget med fødderne opad i dag og drikker en masse så håber det snart bliver bedre 

Bestilte en tid ved lægen da jeg blev så bange for det svangerskabs forgiftning og det var heldigvis kune pga graviditeten at jeg havde så meget vand i kroppen - pyha så kan jeg sove trygt i nat 

Knus Tanja

Anmeld

3. juli 2010

Louisesam

Venepumpeøvelser hver dag, det er opskriften på at holde det væk/afhjælpe det! Det er rigtig godt både mod væskeophobninger/ødemer og generelt dårligt blodomløb!  Op med benene/fødderne og lav bøj/stræk/cirkulerende øvelser med fødderne!

Anmeld

3. juli 2010

oo

jeg har ikke oplevet det - endnu. men godt med nogle fif til hvordan man undgår det/får det til at gå væk

Anmeld

4. juli 2010

Gyllibik

Jeg har også fået en del vand i kroppen. Mærker det mest ved fødderne. Om morgnen føles det som at gå på noget underligt.

Jeg drikker masser af vand, måske lidt for meget. Men vil da lige afprøve nogle af de andre fif.

Dejligt at du ikke havde noget alvorligt som svangerskabsforgiften.

Anmeld

4. juli 2010

Tama

Ja det var rigtig dejligt at lige få bekræftet

Tak for jeres gode fif 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.