Hjælp søges!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.434 visninger
15 svar
0 synes godt om
1. juli 2010

Betteisen

Hejsa!!!

Håber på hjælp fra nogle af jer gæve quinder.

Jeg søger en Sebra skumgummi sengerand med sommerfugle. Den er vist udgået fra firmaet af, men hvis nogen ved, hvor den kan købes hører jeg gerne fra jer.

MVH

Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Betteisen skriver:

Hejsa!!!

Jeg søger en Sebra skumgummi sengerand med sommerfugle. Den er vist udgået fra firmaet af, men hvis nogen ved, hvor den kan købes hører jeg gerne fra jer.

MVH

Louise

Har du forsøgt i de forskellige butikskæder der normalt sælger Sebra?

Vi har lige fået skaffet vores kørepose, forlæder og parasol til klapvognen ved at spørge i én butik og så kontaktede de resten

Anmeld

2. juli 2010

Betteisen

Caroline86 skriver:

Har du forsøgt i de forskellige butikskæder der normalt sælger Sebra?

Vi har lige fået skaffet vores kørepose, forlæder og parasol til klapvognen ved at spørge i én butik og så kontaktede de resten

Hej Caroline!

Jeg havde egentlig bestilt den igennem "Kære Børn" men det viste sig, at den var udgået af produktion. Kender kun til Ønskebørn som anden kæde, der forhandler Sebra. Håber bare, der var nogen, der lige vidste hvor den kunne købes

Anmeld

2. juli 2010

LHA

Betteisen skriver:

Hej Caroline!

Jeg havde egentlig bestilt den igennem "Kære Børn" men det viste sig, at den var udgået af produktion. Kender kun til Ønskebørn som anden kæde, der forhandler Sebra. Håber bare, der var nogen, der lige vidste hvor den kunne købes

Jeg har prøvet at ringe til nogle af vores bekendt som sælger Sebra men hun har desværre lige solgt den sidste.

Er selv helt vild med sebra, tror efterhånden vi har det hele som passer til dreng..

Anmeld

2. juli 2010

Betteisen

LHA skriver:

Jeg har prøvet at ringe til nogle af vores bekendt som sælger Sebra men hun har desværre lige solgt den sidste.

Er selv helt vild med sebra, tror efterhånden vi har det hele som passer til dreng..

Øv hvor ærgeligt, men tak for forsøget

Anmeld

2. juli 2010

lisbethita

Betteisen skriver:

Hejsa!!!

MVH

Louise

Mener du kan købe den PÅ TILBUD på nettet :-) Så søg på sebra...mener miniaturen (netbutik) har den. 

Good luck :-)

Anmeld

2. juli 2010

Betteisen

lisbethita skriver:

Mener du kan købe den PÅ TILBUD på nettet :-) Så søg på sebra...mener miniaturen (netbutik) har den. 

Good luck :-)

Hejsa!

Jeg har googlet det bedste jeg har lært og har kun fundet den med bindebåndene (den har jeg). Miniaturen forhandler ikke Sebra. Send gerne link, hvis du finder den

Anmeld

2. juli 2010

Lou87

Betteisen skriver:

Hejsa!!!

MVH

Louise

Hejsa ..

Jeg søgte li hurtig og ku ikk finde andet end ammepuder og sengetøj fra ny...

Men der er en der sælger en brugt - måske ikk så slemt nu det kun er en rand, det jo ikk sengetøj som barnet har ligget på/med..

Se denne annonce: http://www.dba.dk/sengerand-sebra-super-fin/id-66786997/

Anmeld

2. juli 2010

lisbethita

Betteisen skriver:

Hejsa!!!

MVH

Louise

JEG HAR FUNDET DEN.....endeligt...

PYHA.....det tog sin tid! Den er udsolgt mange steder nu, men har fundet den her 

http://www.dubuy.dk/dk-1/webshop/producent/33/SEBRA%20INTERI%D8R.htm?gclid=CMKd-NjXzKICFYssDgodzXPRyA

Du kan også købe den brugt på trendsales:

Brugt på trendsales tre forskellige steder (håber linksene virker):

http://www.trendsales.dk/annoncer/17048853

http://www.trendsales.dk/annoncer/sebra-sengerand/17624154?forum=372&road=&search=sebra&sort=ID%20DESC&status=2&pn=42&rt=ssr

http://www.trendsales.dk/annoncer/sebra-sengerand-med-somerfugle/17571754?forum=372&road=&search=sebra&sort=ID%20DESC&status=2&pn=50&rt=ssr

GOOD LUCK med det :-)

Anmeld

2. juli 2010

lisbethita

Betteisen skriver:

Hejsa!

Jeg har googlet det bedste jeg har lært og har kun fundet den med bindebåndene (den har jeg). Miniaturen forhandler ikke Sebra. Send gerne link, hvis du finder den

Det var dælme også svært at finde den. Den er bare blevet udsolgt mange steder. :-) Men godt jeg fandt den til dig. Ellers siger du bare til, så må jeg søge videre :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.