min mavse... 5+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.891 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. juli 2010

sandramor

så kom jeg også herind og så alle jeres fine maver... og så tænkte jeg.... aaii jeg vil da også flotte min lille mavse lidt...

den er der da ihvertfald lidt.... :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

Koen.

Sød lille bule Tillykke med bebsen!

Anmeld

1. juli 2010

sandramor

taarrk :-) er glad for den lille bule allerede..... sjovt min læge satte mig idag til 5+4 men siden her siger 6+3..... forvirringen er total......... nå ja....... jeg blir nok klogere på et tidspunkt....

Anmeld

1. juli 2010

Koen.

sandramor skriver:

taarrk :-) er glad for den lille bule allerede..... sjovt min læge satte mig idag til 5+4 men siden her siger 6+3..... forvirringen er total......... nå ja....... jeg blir nok klogere på et tidspunkt....

kan godt forstå, det er dejligt når maven begynder og kunne ses Det er vidst bedst at regne med den termin man får til nakkefolds skanning, lægen og min egen beregning sagde at jeg havde termin 23.marts, men til nakkefold blev den sat til 17.april og fødte 11.april! Så den 17. passede meget godt

Men ja alt det + et eller andet er skisme svært

Anmeld

1. juli 2010

sandramor

ja jeg sys det er rigtig dejligt... sys bare det går lidt for langsomt de her første 12 uger... men kan godt se det ses hurtigere her anden gang......

wow det var da ellers noget af en forskel på de terminer der hva... jaa jeg tror også bare jeg venter og ser hva den NF siger.... men jeg skal først til første gravid. undersøgelse i uge 10.....  det er da lidt sent sys jeg... generelt har jeg vidst glemt meget siden sidst og min datter er kun 5..... men man glemmer da vidst hurtigt..... men sys meget er blevet anderledes på de 5 år....

Anmeld

1. juli 2010

Koen.

sandramor skriver:

ja jeg sys det er rigtig dejligt... sys bare det går lidt for langsomt de her første 12 uger... men kan godt se det ses hurtigere her anden gang......

wow det var da ellers noget af en forskel på de terminer der hva... jaa jeg tror også bare jeg venter og ser hva den NF siger.... men jeg skal først til første gravid. undersøgelse i uge 10.....  det er da lidt sent sys jeg... generelt har jeg vidst glemt meget siden sidst og min datter er kun 5..... men man glemmer da vidst hurtigt..... men sys meget er blevet anderledes på de 5 år....

De første 12 uger går aaaaaalt for langsomt! Der måtte godt være en turboknap

ja, stor forskel og det er stadig mig en gåde hvordan de har fået fat i 17.april, for så sq jeg have haft mens senere og en længere cyklus.. men skidt pyt, lillepigen kom jo ud
Var til lægebsøg i uge 7 for at få lavet vandrejornal ovs og så til nakkefold i uge 12..

lige et sidespring: hvor er din datter altså alt for kær

Anmeld

1. juli 2010

sandramor

ja tak en turboknap ville være rigtig kærkomment lige nu!!! hader de her uger hvor man bare går og venter og venter og håber det bedste og har lidt negative tanker... du ved man er så bange for at noget går galt!!...

ja jeg kunne også se at i min sidste gravidtet var jeg også inde og få lavet min vandrejournal i uge 7... og blev scannet i uge 10.... dengang fik vi kun en scanning... ikke noget NF og MF....... så ja jeg sys der er læææænge til d. 29 juli lige nu....

hihihi taaaark for det <3 hun er også lige så sød og charmerende som hun ser ud :-)

Anmeld

1. juli 2010

Koen.

sandramor skriver:

ja tak en turboknap ville være rigtig kærkomment lige nu!!! hader de her uger hvor man bare går og venter og venter og håber det bedste og har lidt negative tanker... du ved man er så bange for at noget går galt!!...

ja jeg kunne også se at i min sidste gravidtet var jeg også inde og få lavet min vandrejournal i uge 7... og blev scannet i uge 10.... dengang fik vi kun en scanning... ikke noget NF og MF....... så ja jeg sys der er læææænge til d. 29 juli lige nu....

hihihi taaaark for det <3 hun er også lige så sød og charmerende som hun ser ud :-)

Ja, det er faktisk nogle frygtelige uger og man krydser finger for intet går den forkerte vej! i starten havde jeg en dårlig vane med at gå på toilet 100 gange om dagen, bare liiiige for at tjekke der ikke var blod

øv en gang! men så kan du glæde dig over du får set bebs et par gange mere denne gang! Nu var jeg så heldig (Læs:uheldig) at jeg blev skannet hver 4 uge. fordi der manglede en arterie i navlestrengen så fik set lillepigen mange gange

Hun ligner altså bare en sand engel, en rigtig lille prinsesse!

Anmeld

2. juli 2010

sandramor

ja den dårlige vane kender jeg så udemærket godt altså!!.. og så har man en unik evne til at tænke det værste istedet for positive tanker.... MEN MEN nu har jeg næste lørdag bestilt tid til en tidlig scanning i Fredericia...... det er noget jeg gerne betaler penge for.... tror det gir mig den ro jeg har brug for og ja vil jo bare gerne se den lille bitte spire.....

wooow ja man kan jo sige omstændighederne var jo da ikke så rare men ja det må ha været skønt at have fået lov til at se den lille prinsesse så mange gange :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.