Sove i baggården? .. Ville du turde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.836 visninger
41 svar
0 synes godt om
1. juli 2010

Anonym trådstarter

Hey!

Ville du godt turde lade dit barn (7 mdr) ligge og sove i barnevognen låst fast til et afløbsrør med myggenet over og babyalarm i nede i baggården hvis du boede på 2. sal?

Gården er lukket, men dog med en port som godt kan stå åbent i løbet af dagen.. Jeg ville stille mit barn, så man ikke kan se barnevognen ude fra gaden..

Mit dilemma er at mit barn ikke kan sove oppe, da h*n ikke vil sove til middag i sengen og vi har ingen altan... og jeg magter ikke at skulle gå ture både formiddag, eftermiddag og sen eftermiddag når h*n skal sove..

Knus!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

forår

Ja det ville jeg sagtens turde, og især når du har babyalarm

Anmeld

1. juli 2010

frk Jensen

Anonym skriver:

Hey!

Ville du godt turde lade dit barn (7 mdr) ligge og sove i barnevognen låst fast til et afløbsrør med myggenet over og babyalarm i nede i baggården hvis du boede på 2. sal?

Gården er lukket, men dog med en port som godt kan stå åbent i løbet af dagen.. Jeg ville stille mit barn, så man ikke kan se barnevognen ude fra gaden..

Mit dilemma er at mit barn ikke kan sove oppe, da h*n ikke vil sove til middag i sengen og vi har ingen altan... og jeg magter ikke at skulle gå ture både formiddag, eftermiddag og sen eftermiddag når h*n skal sove..

Knus!

Niks...

Jeg vil have så jeg kan se mit barn fra hvor jeg er.. jeg har heller aldrig brugt baby alarm.

kram

Anmeld

1. juli 2010

JustAnotherName

Ja, det ville jeg godt turde! Man kan jo altid lige rende ned og tjekke cirka hver ½ time. Plus at du jo også har alarmen, som opfanger alle lyde 

Anmeld

1. juli 2010

Mor til L&S

Ja det ville jeg... Meen ville nok rende ned et par gange... bare liiiige for at tjekke hvis jeg kender mig selv ret - Gør jeg selv her, og hun sover bare i vores have

Anmeld

1. juli 2010

Anonym trådstarter

- skriver:

Når barnevognen ligefrem skal låses fast så nej, så ville jeg ikke... 

Kan i evt skaffe en ekstra barnevogn og have i lejl?

det er jo ikke fordi den SKAL låses fast, men for min egen skyld.. Altså så jeg har lidt mere ro i sjælen..

Vi kan da ikke have en barnevogn i lejligheden.. Vi bor i en meget lille lejlighed lige udenfor Århus... Og det er ikke fordi det er et skummelt kvarter.... overhovedet ikke..

Anmeld

1. juli 2010

Anonym trådstarter

tak for svar, piger! jeg tror at jeg gør det og så må jeg bare løbe op og ned

Anmeld

1. juli 2010

ChatH

Anonym skriver:

Hey!

Knus!

Jeg tror også jeg har hørt for mange skræk historier til at jeg ville lade mit barn stå i en gård...

Anmeld

1. juli 2010

Anonym trådstarter

Chatarina skriver:

Jeg tror også jeg har hørt for mange skræk historier til at jeg ville lade mit barn stå i en gård...

hvilke skrækhistorier?

Rotter og sådan? - eller folk der snupper børnene?

Anmeld

1. juli 2010

Sara.

Anonym skriver:

Hey!

Knus!

Jeg bor i Århus c - kaløgade på 3 sal.... og min datter på 2½ har altid stået i gården og sovet (siden hun var 1 mdr).

Min søn på 3 mdr  gør også nu (når jeg kan få ham til det, han gider ikke ligge i barnevognen).

Har baby alarm i og så kan jeg ellers se om vognen hopper fra side til side

Lukker porten når jeg stiller dem til at sove, men hvis andre der bor i vores opgang og kommer hjem og ikk låser den så står den åben

Det kan jeg ikke se noget problem i, men sku da lige vende mig til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.