Min yndlings....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. juli 2010

Munder

Sad og havde en dybsindig samtale med Andrea i dag og fand ud af følgende om min datter (som om det kom som en overraskelse).

Hendes yndlingsnavn: Andrea

Hvis du skal vælge et drengenavn?: Far

Hendes yndlingsmad: suppe, øllebrød og risengrød

Hendes yndlingsfarve: lyserød

Hendes yndlingsting: prinsesser og tissemyrer

Ja, kan man forvente andet af en lyserødprinsessefikseret 3-årig

Håber I alle nyder sommeren, solen og vores herlige unger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

Stumpen

Men tissemyrer?????

Anmeld

2. juli 2010

Munder

Stumpen skriver:

Men tissemyrer?????

Ja, vi sad ude på terassen og sludrede, mens hun var dybt optaget at myrerne...håber det er forklaringen, ellers er hun da noget underlig

Anmeld

2. juli 2010

Stumpen

Munder skriver:

Ja, vi sad ude på terassen og sludrede, mens hun var dybt optaget at myrerne...håber det er forklaringen, ellers er hun da noget underlig

Er du ikke også hendes mor?????

Anmeld

2. juli 2010

Munder

Stumpen skriver:

Er du ikke også hendes mor?????

Hov hov Fru Stump, nu ikke næsvis fra morgenstunden.

Anmeld

2. juli 2010

82Miraklet

hehe  

Anmeld

2. juli 2010

Stumpen

Munder skriver:

Hov hov Fru Stump, nu ikke næsvis fra morgenstunden.

Undskyld men nu slipper du snart for mig, da jeg snart skal på arbejde...

Anmeld

7. juli 2010

3rollinger

De kan sige de sjoveste ting

Vi snakkede også den anden dag, og både Laura og Daniel skal have en datter og hun skal hedde Sofia (ligesom lillesøster). Daniel vil helst giftes med Laura, men Laura vil gerne giftes med Alvaro Carrión (den flotte fyr fra hendes klasse). Begge deres sønner skal så hedde Alvaro Carrión. Carrión er hans efternavn, men det er nu inkluderet i fornavnet.

Anmeld

8. juli 2010

Munder

3rollinger skriver:

De kan sige de sjoveste ting

Vi snakkede også den anden dag, og både Laura og Daniel skal have en datter og hun skal hedde Sofia (ligesom lillesøster). Daniel vil helst giftes med Laura, men Laura vil gerne giftes med Alvaro Carrión (den flotte fyr fra hendes klasse). Begge deres sønner skal så hedde Alvaro Carrión. Carrión er hans efternavn, men det er nu inkluderet i fornavnet.

Haha, så er de da længere end herhjemme. Andrea venter stadig på at blive voksen, for så skal jeg afgiftes med far, så hun kan blive gift med ham

Anmeld

9. juli 2010

Heidimed lea

sjove børn...    leas yndlingsnavn er chilli   det hedder hendes dukke og det er også hendes yndlingsting...lyserød erogså hendes farvorit.. og prinsesser..    vi er på malorca til hendes fødselsdag og der har hun også bestemt vi skal have prinsesseflag og servietter med

Heidi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.