havd kan man gøre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.321 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. juli 2010

NinaNymannMadsen

...Mod tynd mave hos en lille pige på 1 år og 5 dage?

spørg fordi min datter har fået tynd mave her idag.

og ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre mod det elelr om ejg overhovedet kan gøre noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

mor_sabina

Det kan godt være varmen, eller flere tænder på vej. Så længe hun er frisk ville jeg ikke gøre noget. Men jeg ville beholde hende hjemme imorgen hvis det fortsætter.
Husk rigeligt med væske.

Anmeld

1. juli 2010

charlottekri

hm, her er faktisk det eneste råd jeg kan give.. godt nok lidt "voodoo" agtigt...

vores fysioterapeut sagde til os at hvis vores datter nogensinde fik tynd mave, så skulle vi tage den højre fod (på barnet), smøre lidt creme på på trædepuden i siden af foden, og så køre en finger nedad (og kun nedad) som om du masserer fodens trædepude i siden...

du skal passe på ikke at gøre det i for lang tid ad gangen og så måske nogle gange i løbet af dagen... hvis du gør det for meget kan hun nemlig få hård mave...

vi brugte det mod hård mave (kan bruges mod begge dele) og ca 2 - 3 timer efter fys'en havde gjort det ved hende kom hun af med noget... (havde pylret hele formiddagen)

det kan jo ikke skade at prøve, men lover ikke at det hjælper

Anmeld

1. juli 2010

NinaNymannMadsen

charlottekri skriver:

hm, her er faktisk det eneste råd jeg kan give.. godt nok lidt "voodoo" agtigt...

vores fysioterapeut sagde til os at hvis vores datter nogensinde fik tynd mave, så skulle vi tage den højre fod (på barnet), smøre lidt creme på på trædepuden i siden af foden, og så køre en finger nedad (og kun nedad) som om du masserer fodens trædepude i siden...

du skal passe på ikke at gøre det i for lang tid ad gangen og så måske nogle gange i løbet af dagen... hvis du gør det for meget kan hun nemlig få hård mave...

vi brugte det mod hård mave (kan bruges mod begge dele) og ca 2 - 3 timer efter fys'en havde gjort det ved hende kom hun af med noget... (havde pylret hele formiddagen)

det kan jo ikke skade at prøve, men lover ikke at det hjælper

kunne da være et forsøg for har skiftet tøj på hende 4 gange idag bare.

Anmeld

1. juli 2010

NinaNymannMadsen

mor_sabina skriver:

Det kan godt være varmen, eller flere tænder på vej. Så længe hun er frisk ville jeg ikke gøre noget. Men jeg ville beholde hende hjemme imorgen hvis det fortsætter.
Husk rigeligt med væske.

hun får tilbudt vand hele tiden og får ved mig også. så væske får hun da hvertfald rigligt af.

men ja nok en god ide at holde hende hjemme imorgen hvis hendes mave ikke er iorden

Anmeld

1. juli 2010

Halbschön

Astasmor skriver:

...Mod tynd mave hos en lille pige på 1 år og 5 dage?

spørg fordi min datter har fået tynd mave her idag.

og ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre mod det elelr om ejg overhovedet kan gøre noget

væske, væske, væske og væske.. gerne lidt saftevand så hun får lidt energi... Prøv med revet æble til hende, det er godt for maven..

Anmeld

1. juli 2010

mor_sabina

Astasmor skriver:

hun får tilbudt vand hele tiden og får ved mig også. så væske får hun da hvertfald rigligt af.

men ja nok en god ide at holde hende hjemme imorgen hvis hendes mave ikke er iorden

Så ville jeg ikke være nervøs, det kan altså godt være varmen.

God bedring

Anmeld

1. juli 2010

NinaNymannMadsen

Renée88 skriver:

væske, væske, væske og væske.. gerne lidt saftevand så hun får lidt energi... Prøv med revet æble til hende, det er godt for maven..

godt ejg lige har købt æbler så... det kan hun få til desert hvis hun spiser noget til aften vel og mærket

Anmeld

1. juli 2010

NinaNymannMadsen

mor_sabina skriver:

Så ville jeg ikke være nervøs, det kan altså godt være varmen.

God bedring

tror også mest på det er varmen for det kan virkelig slå en mave i stykker.

og det var jo halv køligt igår forhold til idag

Anmeld

1. juli 2010

Halbschön

Astasmor skriver:

godt ejg lige har købt æbler så... det kan hun få til desert hvis hun spiser noget til aften vel og mærket

Revet frugt er rigtig godt, fordi maven trænger til at blive "opbygget" igen ovenpå en omgang diarré..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.