weee er SÅ glad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. juli 2010

bette

mikkels første dag i børnehave er gået super godt og udover alle forventninger.. han både sov på madrassen sammen med de andre børn og legede bare rigtig godt og var høflig og det hele.. !!

er så stolt af mit guld!!!!!

steffen skal aflevere og hente ham så håber det kan gøre ham lidt mere knyttet til far istedet for hele tiden at hænge på mig.. det er jo ik fordi jeg ik vil.. men det er hårdt! og så henter jeg ham de dage steffen ikke kan pga arbejde.

ellers har jeg været i bilka... og købt nyt digital camera og gps.. so happy so happy... så mangler jeg bare at fråde en is.. og så er den der sku..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

..

Fedt!! Hvor er det bare dejligt at høre

Anmeld

1. juli 2010

Muffinmus

hvor dejligt at høre du er i godt humør Heidi...glemte sgu lige det med klapvognen, men tjekker lige emd det samme og vender tilbage om 2 min:-)

Nope...den må være røget ud engang...men skal da nok lige finde en billig en til dig et eller andet sted:-)

Anmeld

1. juli 2010

Muffinmus

2. juli 2010

bette

MariaE skriver:

den her er helt ny og billig, er det sådan en du mangler???

http://www.onskeborn.dk/da-DK/Product%20section/Prams%20and%20accessories/1Klapvogne/4ME%20Oslo.aspx

ja da se det ser jo godt ud

men har også tænkt lidt over at der nok bør være lidt mulighed for at ligge ham en smule ned?? hvad synes du?

Anmeld

2. juli 2010

Helle30

Ihh, hvor du bare oser af glad. Det er fedt at læse. Tillykke med at det er gået så godt med Mikkel i bh. Kan godt forstå, du er stolt.

- Helle

Anmeld

2. juli 2010

Bamme

bette skriver:

ja da se det ser jo godt ud

men har også tænkt lidt over at der nok bør være lidt mulighed for at ligge ham en smule ned?? hvad synes du?

Sådan en paraplyklapvogn har jeg da du kan købe.

Anmeld

2. juli 2010

Bamme

bette skriver:

mikkels første dag i børnehave er gået super godt og udover alle forventninger.. han både sov på madrassen sammen med de andre børn og legede bare rigtig godt og var høflig og det hele.. !!

er så stolt af mit guld!!!!!

steffen skal aflevere og hente ham så håber det kan gøre ham lidt mere knyttet til far istedet for hele tiden at hænge på mig.. det er jo ik fordi jeg ik vil.. men det er hårdt! og så henter jeg ham de dage steffen ikke kan pga arbejde.

ellers har jeg været i bilka... og købt nyt digital camera og gps.. so happy so happy... så mangler jeg bare at fråde en is.. og så er den der sku..

Hvor dejligt!

Hvad sagde SP'en egentlig?

Anmeld

2. juli 2010

bette

Bamme skriver:

Hvor dejligt!

Hvad sagde SP'en egentlig?

uhh har du??... må man se og hva er prisen??

jamen vi snakkede lidt omkring hvordan jeg takler mikkel.. men vi skal mødes igen. hvor mikkel ikke er hjemme.. det er lidt nemmere at snakke så.

Anmeld

2. juli 2010

Muffinmus

altså det her er den letteste billigste udgave. til 199 kr, og fås vist ikke ret meget billigere fra ny af.Hvis han skal kunne sove i den skal du have en noget dyrere model. Der ikke abre kan bæres på armen hvis han ikke gider sove,men vi var da glad for vores der kunne ligge ned og bruger den stadig i ny og næ, dog mest til hjemmeture til købmandne og så bruger vi Emmaljungaen til de længere ture fordi det er en god klapvogn med god komfort i  til dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.