Mens efter Ovitrelle????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.920 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. juli 2010

stenbukken

Jeg er på min 2. behandling med Pergotime/Ovitrelle - og denne gang reagerede jeg meget voldsomt på Pergotimen :-( men slet ikke på Ovitrellen (føles faktisk som om, jeg slet ikke har haft ægløsning)

Idag er det 15 dage siden, jeg tog Ovitrelle og skulle teste her til morgen. Jeg var sikker på, den var negativ (hvilket den også var) og er stadig sikker på, jeg ikke er gravid, da jeg har haft voldsomme mens. smerter de sidste par dage og igår var jeg virkelig sløj.

Men sidste gang kom min mens næsten på klokkeslæt - præcis 14 dage efter Ovitrelle (+/- 2 timer). Så hvis det skulle passe denne gang også, skulle jeg have haft min mens igår omkring midnat og der er ingen tegn på blødning (men har stadig mange mens smerter).

Hvordan har jeres mens "kørt" efter behandlingerne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

oo

jeg havde en helt præcis cyklus på 28 dage før vi startede behandling, men den blev rimelig fucked mens vi var igang, den lå istedet mellem 30 og 34 dage.

Anmeld

2. juli 2010

ønskebørn74

Min cyklus svinger med nogle dage under behandling... IUI-H...

Anmeld

2. juli 2010

pussekat

hejsa

Min cyklus svinger fra 28 til 47 dag den her gang gik der 47 dag fra jeg fik en sa og det kun læge ikke fåstå han tro jeg være bliv gravid igen en øko baby men nej  så vi start op igen  for næste mens før kom her siden på månde så vi kan start op igen den 2-8 i icsi kort behandling

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.