Jordmoder efter uge 40?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2010

ML

Kan se at du også er tilknyttet hvidovre, så hvis du går til jm på vesterbro så er de da. Det var der jeg var og fik undersøgelse og hindeløsning. Det er jo naturligt at man gerne vil vide om der er noget på vej eller ikke, så det skal du da bare insistere på!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

Risen

ML skriver:

Kan se at du også er tilknyttet hvidovre, så hvis du går til jm på vesterbro så er de da. Det var der jeg var og fik undersøgelse og hindeløsning. Det er jo naturligt at man gerne vil vide om der er noget på vej eller ikke, så det skal du da bare insistere på!

Okay.. Nej går herude på amager i sundholmscenteret , men vil klart prøve at spørge hende om hun ikke godt vil prøve og give en opdatering på hvor åben jeg er osv.. Tak for svar 

Anmeld

1. juli 2010

Bayze

Risen skriver:

Jeg skal til JM i morgen og har derfor nogle spørgsmål i den forbindelse til dem som har været til JM efter deres termin er ramt.. Hvad gjorde hun? - lavede hun underlivstjek og hindeløsning ? eller var det bare hjertelyd og mærken på maven?.. Håber virkelig hun kan give mig noget til at det går igang det hele.. Orker bare ikke mere.. 

Tak for svar.. Knus

Jeg fødte 41+4 og blev tjekket af jordemoren 1 gang om ugen efter termin. Hun gjorde ikke andet end det sædvanlige. Men var ved hende dagen før jeg fødte og der var jeg seriøst ved at gå ned med en depression fordi der ikke skete noget - jeg troede aaaaaldrig der ville ske noget. Så der begyndte jeg at tale om at jeg gerne villa have at hun indstillede mig til igangsættelse før de fulde 2 uger. det indvilligede hun faktisk i at sætte gang i, så jeg skulle have været til samtale på hospitalet, men så fødte jeg jo selv morgenen efter, så det kom aldrig dertil. det kunne jo også have været fuldstændig lige meget, for jeg kunne jo alligevel ikke nå at bive sat i gang før 1-2 dage før jeg under alle omstændigheder var blevet sat i gang. Så kunne det jo være lige meget, men det havde en psykologisk betydning for mig, for jeg kunne bare ikke holde det ud mere.

Ved besøget dagen før jeg fødte bad jeg hende mærke på mig. Det gjorde hun, men det var udover hvad hun normalt ville have gjort kunne jeg forstå. Men der kunne hun konstatere at jeg var 2-3 cm åben, altså var min fødsel sådan set allerede gået i gang, og det at hun var inde og pille satte helt sikkert fut i det hele, for jeg gik derfra med kraftige plukveer, som så gik over i at fødslen gik i gang og jeg fødte næste morgen. Så jeg var glad for det ekstra tjek 

UUHH, spændende med dig, jeg håber virkelig du får en rigtig god fødsel - al held og lykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.