Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
så kom der nogle billeder ind af bassen.
har ikke lige haft så meget tid til at lægge nogle ind, der har været så meget at se til + min mormor gik bort den anden dag, så det hele har været lidt hårdt..
men et billede af bassen, og et af ham og en stolt storesøster :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nårh de er søde
Kondolerer med mormor!
Hvor ER de bare søde :-) Skøn nyt lille medlem Og er ked af det med din mormor - det aldrig sjovt..
En opmuntringsrose med på vejen
Eiiii, han er bare en lille lækkermås Tillykke med ham:-)
Ked af at høre med din mormor
NatasjaL skriver: så kom der nogle billeder ind af bassen. har ikke lige haft så meget tid til at lægge nogle ind, der har været så meget at se til + min mormor gik bort den anden dag, så det hele har været lidt hårdt.. men et billede af bassen, og et af ham og en stolt storesøster :-)
AnjaM skriver: Ej, beklager, men er altså lige nødt til at smide en kommentar mere... Hvor ER det bare noget SKØNT SKØNT hår din pige har... Sofies er meget kortere, men kunne måske se ud til at komme til at ligne din piges lidt - det håber jeg, ha ha... Anja
Ej, beklager, men er altså lige nødt til at smide en kommentar mere... Hvor ER det bare noget SKØNT SKØNT hår din pige har... Sofies er meget kortere, men kunne måske se ud til at komme til at ligne din piges lidt - det håber jeg, ha ha... Anja
mange tak.
ja det er noget skønt krøllet hår hun har, og så har hun dejlige store blå øjne <3
mange tak allesammen.
ja det har været lidt hårdt det hele, en alder af 55, det er bare ingen alder :s
skal til begravelse imorgen, puha :/ <3
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128