PKS på Gentofte, nogle der har været der og prøvet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. juli 2010

XXSS

Og som måske har lyst til at fortælle om deres oplevelse, eks. hvornår mødte du, hvor lang tid gik der inden det var din tur, hvornår tog du hjem,  i det hele taget positive og negative oplysninger.

Skal selv have PKS om 14 dage på Gentofte, i min sidste graviditet var jeg på Hvidovre, hvor jeg fik AKS og havde et virkelig dårligt forløb... Så kunne da godt tænke mig at høre om der var nogle rigtig gode sider ved Gentofte

På forhånd tak

Tanja som venter spændt - det er altså rigtig underligt lige frem at have  konkret dato på hvornår det sker!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

Patrick07

Jeg kan desværre ikke komme med noget feed back.. men ville egnetlig bare ønske dig held og lykke

Anmeld

1. juli 2010

XXSS

Patrick07 skriver:

Jeg kan desværre ikke komme med noget feed back.. men ville egnetlig bare ønske dig held og lykke

Tusind tak   Det er jo altid rart med lidt feedback.

En operation er jo en operation lige som så mange andre.. og nu da min sidste fødsel ikke gik så godt så er det jo godt at man har muligheden. Men kan nemlig ikke huske så meget fra sidst (kejsersnittet) da jeg blev ret syg - så jeg håber der er nogle som har nogle gode inputs

Hav en dejlig dag

Anmeld

1. juli 2010

Patrick07

Tanja78 skriver:

Tusind tak   Det er jo altid rart med lidt feedback.

En operation er jo en operation lige som så mange andre.. og nu da min sidste fødsel ikke gik så godt så er det jo godt at man har muligheden. Men kan nemlig ikke huske så meget fra sidst (kejsersnittet) da jeg blev ret syg - så jeg håber der er nogle som har nogle gode inputs

Hav en dejlig dag

Kan jeg heller sikkert godt forstå.. ville jeg helt klart også søge efter hvis det var mig der var i din situation.. så håber virkelig der er nogen som kommer med en masse positiv feed back

Årh tusind tak, du må også have en vidunderlig sommerdag

Anmeld

1. juli 2010

XXSS

Øv slet ikke nogle med erfaringer fra Gentofte? Jeg kan da ikke være den eneste

Anmeld

1. juli 2010

mrsMary

Veninde som er sygeplejeske fra Riget og nu sundhedsplejeske i Gentofte har ikke gode erfaringer med GS desværre. Det var dog ikke KS, men almindelig fødsel.

ps hvorfor PKS efter et KS? Har selv et AKS, men vil absolut ikke skæres i igen...

Held og lykke!

Anmeld

1. juli 2010

XXSS

mrsMary skriver:

Veninde som er sygeplejeske fra Riget og nu sundhedsplejeske i Gentofte har ikke gode erfaringer med GS desværre. Det var dog ikke KS, men almindelig fødsel.

ps hvorfor PKS efter et KS? Har selv et AKS, men vil absolut ikke skæres i igen...

Held og lykke!

hmm okay... vi må håbe at jeg er lidt mere heldig så Har altid kun hørt godt om Hvidovre, men havde bare en skrækkelig oplevelse.

Skal have pks da jeg blev rigtig syg sidste gang, hun kunne ikke komme ud... Så har valgt at det skal jeg ikke igennem igen - havde et forløb med veer fra mandag nat til torsdag aften uden fremgang.. og det blev jeg syg af, havde både black out osv. så det er der eneste grund    og glad for muligheden for kejsersnit. Selvom man kommer sig hurtigere med alm. fødsel..

Anmeld

1. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

du er i de bedste hænder på Gentofte

Min mor er ledende overlæge derude, så jeg stoler fuld ud på dem Det bliver godt nok ikke hende der skal lave dit pks, for hun har ferie, men de er altså allesammen super rare og dygtige!!!!

Jeg fik selv pks (på Skejby) grundet en uk-baby Læs evt. min fødselsberetning her: https://www.baby.dk/debat/40589pi1/foedselsberetninger/prinsesse-laura.aspx#GoToMessage

Pøj pøj med fødslen!

Knus Caroline

Anmeld

1. juli 2010

XXSS

Caroline86 skriver:

du er i de bedste hænder på Gentofte

Min mor er ledende overlæge derude, så jeg stoler fuld ud på dem Det bliver godt nok ikke hende der skal lave dit pks, for hun har ferie, men de er altså allesammen super rare og dygtige!!!!

Jeg fik selv pks (på Skejby) grundet en uk-baby Læs evt. min fødselsberetning her: https://www.baby.dk/debat/40589pi1/foedselsberetninger/prinsesse-laura.aspx#GoToMessage

Pøj pøj med fødslen!

Knus Caroline

Det var dejligt at høre  Så må vi håbe at jeg også er lige så heldig... Tak for en positiv oplevelse... Den må jeg lige ind og læse

Anmeld

1. juli 2010

XXSS

Tanja78 skriver:

Det var dejligt at høre  Så må vi håbe at jeg også er lige så heldig... Tak for en positiv oplevelse... Den må jeg lige ind og læse

Hvornår fik du af vide, hvilket nr. på programmet du var?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.