.... mig igen.... smiler... gider i mon høre det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.016 visninger
15 svar
0 synes godt om
1. juli 2010

Pia.

Var jo til vejning i går og fra min startvægt (få uger før jeg startede hos ddv begyndte jeg jo selv med vægttab)

Og i går rundede jeg minus 10 kilo ... JEG HAR TABT 10 KILO.... På 7 uger i det hele (det her er min 5 uge hos ddv)

Jeg er bare SÅ GLAD... Så glad så glad så glad

Jeg fejrede det på café i går aftes med min dejlige veninde (som selv har tabt 46 kilo hos ddv) så nu er jeg NÆSTEN halvvejs - mangler faktisk kun 12 kilo men det føles bare som ingen ting når man startede på 22 kilo...

Stort dejligt varmt knus til alle I fantastiske skønne skønne piger....

PIA

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

smokin

Pia. skriver:

Var jo til vejning i går og fra min startvægt (få uger før jeg startede hos ddv begyndte jeg jo selv med vægttab)

Og i går rundede jeg minus 10 kilo ... JEG HAR TABT 10 KILO.... På 7 uger i det hele (det her er min 5 uge hos ddv)

Jeg er bare SÅ GLAD... Så glad så glad så glad

Jeg fejrede det på café i går aftes med min dejlige veninde (som selv har tabt 46 kilo hos ddv) så nu er jeg NÆSTEN halvvejs - mangler faktisk kun 12 kilo men det føles bare som ingen ting når man startede på 22 kilo...

Stort dejligt varmt knus til alle I fantastiske skønne skønne piger....

PIA

Hvor er du bare god! Stort tillykke med det store vægttab

Anmeld

1. juli 2010

Pia.

Zette skriver:

Hvor er du bare god! Stort tillykke med det store vægttab

TAK.... Som min mor sagde i går - Hun fik et 12 tal til eksamen, men den glæde jeg havde ved mit "10 tal" kunne vist ikke slå hendes...

Det er bare så skøn en fornemmelse at jeg kan det her - det lykkes for mig og jeg føler mig bare så pæn (kan man sige det uden at virke selvglad) - føler bare jeg ved at være PIA igen, (trods jeg stadig mangler 12 kilo før jeg er tilfreds) hende som var der før i tiden hende der havde overskud og vidste hvad hun ville med sit liv...

Men du kan også tro at man får rydet op i sit liv også mentalt - så det er mange ting på engang.Knus Pia.

Anmeld

1. juli 2010

Diana...

SEJ SEJ SEJ ER DU det er bare mega flot af dig!!! 

Anmeld

1. juli 2010

smokin

Pia. skriver:

TAK.... Som min mor sagde i går - Hun fik et 12 tal til eksamen, men den glæde jeg havde ved mit "10 tal" kunne vist ikke slå hendes...

Det er bare så skøn en fornemmelse at jeg kan det her - det lykkes for mig og jeg føler mig bare så pæn (kan man sige det uden at virke selvglad) - føler bare jeg ved at være PIA igen, (trods jeg stadig mangler 12 kilo før jeg er tilfreds) hende som var der før i tiden hende der havde overskud og vidste hvad hun ville med sit liv...

Men du kan også tro at man får rydet op i sit liv også mentalt - så det er mange ting på engang.Knus Pia.

Eiih det lyder bare som den mølle jeg så gerne vil igennem og bestå også! Jeg skal tabe mig yderligere 12 kg så vejer jeg det jeg vejede da jeg mødte min kæreste for 5 år siden og følte mig overskudslækker. Man kigger jo på billeder og drømmer sig tilbage!

Jeg synes fandeme du er sej!!

Anmeld

1. juli 2010

Pia.

Diana... skriver:

SEJ SEJ SEJ ER DU det er bare mega flot af dig!!! 

Tak smukke...

Anmeld

1. juli 2010

betski

Sådan Pia! Godt gået... Det er en sej kamp at omlægge sin kost og HOLDE DEN Så stort klap på skulderen herfra. Keep up the good work

Anmeld

1. juli 2010

Patrick07

Wow ssådan  hold da op hvor er det bare så sejt gået  syntes godt nok de kg der de rasler af dig  stort tillykke herfra

Anmeld

1. juli 2010

Frk. Himmelblå

Hvor er det bare flot! Så skønt med succeshistorier. Det er den slags inspiration, vi har brug for! 

Din glæde smitter!

Ha' en fortsat dejlig dag.

Anmeld

1. juli 2010

tb

skide godt gået!!!  det er bare den bedste sejr, når man kan vinde over vægten....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.