Højgravid pylderrøv!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

844 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. juli 2010

Mathilde & Frederikkesmor

....Det er sådan jeg betragter mig selv lige i disse dage!

Lige føler jeg mig simpelthen brændt inde med så mange dumme følelser over at være gået over tid, nu 4 dage over tid idag. Jeg gik kun 3 dage over tid med Mathilde, og jeg sidder bare med følelsen af skuffelse og tristhed over at jeg ikke snart går i fødsel. Ved godt at det er noget værre "pylderi", men det er fandeme sådan jeg har det lige nu!  

Min mand har fri indtil søndag, og derefter drager han mod djævleøen for at arbejde den kommende uge... Ville simpelthen blive frygtelig ked af ikke at føde inden, da jeg ellers ved at han med stor sandsynlighed ikke kan nå hjem, og være med til fødslen af lillesøster! Uhhh hvor jeg sådan håber hun snart kommer ud til os!

Min fætters kone havde termin i mandags, d. 28/6. Hun er førstegangsfødende, og har fandeme allerede født igår nat! Jeg synes det er fantastisk for dem, men samtidig skal jeg ikke lægge skjul på, at jeg har enormt svært ved at dele lykken med dem. Føler igen at det er uretfærdigt - jeg havde sgu' termin før hende, godt nok kun én dag til forskel, men alligevel!!

ØV ØV ØV! Er ked af mit brokke indlæg, men måtte bare lige ud med galskaben!

God dag til jer alle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

Halbschön

Mathildesmor skriver:

Lige føler jeg mig simpelthen brændt inde med så mange dumme følelser over at være gået over tid, nu 4 dage over tid idag. Jeg gik kun 3 dage over tid med Mathilde, og jeg sidder bare med følelsen af skuffelse og tristhed over at jeg ikke snart går i fødsel. Ved godt at det er noget værre "pylderi", men det er fandeme sådan jeg har det lige nu!  

Min mand har fri indtil søndag, og derefter drager han mod djævleøen for at arbejde den kommende uge... Ville simpelthen blive frygtelig ked af ikke at føde inden, da jeg ellers ved at han med stor sandsynlighed ikke kan nå hjem, og være med til fødslen af lillesøster! Uhhh hvor jeg sådan håber hun snart kommer ud til os!

Min fætters kone havde termin i mandags, d. 28/6. Hun er førstegangsfødende, og har fandeme allerede født igår nat! Jeg synes det er fantastisk for dem, men samtidig skal jeg ikke lægge skjul på, at jeg har enormt svært ved at dele lykken med dem. Føler igen at det er uretfærdigt - jeg havde sgu' termin før hende, godt nok kun én dag til forskel, men alligevel!!

God dag til jer alle.

til dig...

Det sq okay at være et brokkehoved.. Sådan var jeg selv da jeg var gravid.. 4 som havde termin EFTER mig, fødte før.. Så uretfærdigt.. Synes ikke det var sjovt at gå de 15 dage over! ØV!!

Jeg puuuuuuuster en masse vestøv i din retning, og håber at der snart sker noget, så manden kan nå at være med til fødslen, og inden du mister alt tålmodigheden ;-)

Held og lykke med det hele ;-)

Anmeld

1. juli 2010

Maria.

Hej Søde..

Jeg føler med dig!  Jeg troede heller ikke hun kom da jeg jo fødte før tid første gang.. Men hun kom jo alligevel 3 dage over..

Lige pludselig er hun der.. Du får lige lidt vestøv med på vejen..

Kram Maria

Anmeld

1. juli 2010

Renée88 skriver:

til dig...

Det sq okay at være et brokkehoved.. Sådan var jeg selv da jeg var gravid.. 4 som havde termin EFTER mig, fødte før.. Så uretfærdigt.. Synes ikke det var sjovt at gå de 15 dage over! ØV!!

Jeg puuuuuuuster en masse vestøv i din retning, og håber at der snart sker noget, så manden kan nå at være med til fødslen, og inden du mister alt tålmodigheden ;-)

Held og lykke med det hele ;-)

Ja, sådan kan man jo godt have det ind imellem - desværre!

15 dage over tid!?! Ohh my god!!!  Det krydser vi så lige fingre for, at jeg IKKE går over. Det ville da være helt ulideligt!

Jeg skal ringe til fødegangen imorgen for at aftale tid mht. igangsættelse. Er spændt på hvad de siger, men allerinderst håber jeg på, at jeg går igang af mig selv......

Tak for ve-støven - håber det hjælper

Anmeld

1. juli 2010

Maria. skriver:

Hej Søde..

Jeg føler med dig!  Jeg troede heller ikke hun kom da jeg jo fødte før tid første gang.. Men hun kom jo alligevel 3 dage over..

Lige pludselig er hun der.. Du får lige lidt vestøv med på vejen..

Kram Maria

Hej søde Maria

Nej, du må have haft det på samme måde, når nu du fødte før tid første gang. Jeg håber også virkelig på, at jeg går igang af mig selv....MEGET SNART!

Vågnede ellers i nat med ondt nederst i maven, men det gik desværre i sig selv igen. Var ellers liiiiige ved at tro, at den var der, men nej.... Endnu en skuffelse. Tror jeg skal lade være med at gå og bruge så meget energi på at tænke over hvornår hun mon kommer, selvom det er rigtig svært.

Håber vestøven hjælper på vej - TAK

Anmeld

1. juli 2010

Halbschön

Mathildesmor skriver:

Ja, sådan kan man jo godt have det ind imellem - desværre!

15 dage over tid!?! Ohh my god!!!  Det krydser vi så lige fingre for, at jeg IKKE går over. Det ville da være helt ulideligt!

Jeg skal ringe til fødegangen imorgen for at aftale tid mht. igangsættelse. Er spændt på hvad de siger, men allerinderst håber jeg på, at jeg går igang af mig selv......

Tak for ve-støven - håber det hjælper

Yep, og efter den første termin - samt den termin der passer til min sidste mens, så var det 19 dage over tid! Havde efterhånden også opgivet at han nogensinde ville komme ud ;-) Heldigvis er jeg blevet lovet at blive sat igang til termin næste gang fordi jeg nok er en af dem der får nogle gode store børn ;-)

Jaa, håber også for dig at der sker noget snart - af sig selv. Det må nu engang være det bedste, når kroppen selv styrer det, i stedet for diverse medicin!! Jeg hepper på dig.. Go go go go ;-)

Anmeld

1. juli 2010

twinboys

Smiler... ja da meget naturligt, så bare tag imod alt det vestøv der kommer nu... Og hvis du ikke er ude så husk at åbne et vindue, for her kommer det....

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuust

Majbritt

Anmeld

1. juli 2010

Risen

Mathildesmor skriver:

God dag til jer alle.

Åh hvor jeg føler med dig.. Har det på præcis samme måde.. Selvom jeg er førstegangsfødende føler jeg bare det er så uretfærdigt at jeg ikke bare får veer nu?! .. Tør slet ikke sættes i gang, vil bare have det skal starte NU af sig selv.. Stakkels Ditte Low.. :/ Hun har jo haft veer to døgn nu vil jeg tro.. :/ shit..

Anmeld

1. juli 2010

Anne85

Mathildesmor skriver:

God dag til jer alle.

Åh altså stakkels lilel dig. brok du dig bare alt det du vil... jeg er med på vognen. Selvom jeg først er 40+0 idag. Men kan mærke at jeg i mit hoved har en klar forventning om at jeg føder senest søndag - der er jeg 40+3 og der fødte jeg første gang. Så jeg kan godt forstå du er bitter nu hvor du er forbi den dato du fødte første gang  men lur mig om ikke hun kommer idag eller imorgen... altså helt ærlig... hvad er oddsene for at du sku gå flere uger over og blive sat igang og alt muligt når du fødte så tæt på termin sidst? Sårn tænker jeg ihvertfald - men det er selvfølgelig farligt for hold da op så bliver det nogle lange dage de sidste hvis jeg bilder mig selv ind at jeg helt sikkert føder inden jeg er 40+3

Kæmpe til dig...

Anmeld

1. juli 2010

Valle81

Mathildesmor skriver:

God dag til jer alle.

Smiler og sender en krammer:0)

Jeg ved LIGE hvordan du har det:0)

Da jeg ventede Asta gik jeg 4 dage oer tid - og regnede denne gang med jeg skulle føde ihvertfald før tid om ikke andet ikke gå længere end 40+4...........................................

men historien blev anderledes

Gik jo 12 dage over og fandme ikke om min svigerinde stjal min terminsdate:0) ( Det var hende dog vel ondt da hun var gået 15-16 dage over tid)

Jeg var til sidst også ved at brænde inde af irritation - og Kenny stod og havde været vinterfyret siden 4 Januar og SKULLE starte igen 04/04-10 ellers ville han blive fyret så vi fik 9 dage sammen inden den stod på arbejde - Og tjah havde jeg født til termin havde vi haft 3 uger - men ak nej:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.