....Det er sådan jeg betragter mig selv lige i disse dage! 

Lige føler jeg mig simpelthen brændt inde med så mange dumme følelser over at være gået over tid, nu 4 dage over tid idag. Jeg gik kun 3 dage over tid med Mathilde, og jeg sidder bare med følelsen af skuffelse og tristhed over at jeg ikke snart går i fødsel. Ved godt at det er noget værre "pylderi", men det er fandeme sådan jeg har det lige nu!
Min mand har fri indtil søndag, og derefter drager han mod djævleøen for at arbejde den kommende uge... Ville simpelthen blive frygtelig ked af ikke at føde inden, da jeg ellers ved at han med stor sandsynlighed ikke kan nå hjem, og være med til fødslen af lillesøster! Uhhh hvor jeg sådan håber hun snart kommer ud til os! 
Min fætters kone havde termin i mandags, d. 28/6. Hun er førstegangsfødende, og har fandeme allerede født igår nat! Jeg synes det er fantastisk for dem, men samtidig skal jeg ikke lægge skjul på, at jeg har enormt svært ved at dele lykken med dem. Føler igen at det er uretfærdigt - jeg havde sgu' termin før hende, godt nok kun én dag til forskel, men alligevel!!
ØV ØV ØV! Er ked af mit brokke indlæg, men måtte bare lige ud med galskaben! 

God dag til jer alle.
Anmeld