34+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2010

DK

Arghh hvor er du fin! Jeg er VILD med brysterne! Er du sindsyg de er flotte! Maven ser vildt fin ud! Jeg kan godt se den er rund og fin! Men du er heller ikke så høj vel? Så er der jo ikke så meget plads at strutte på!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

Shibby

Hehe..Kan godt lide at brysterne får folk til fjerne fokus fra maven

De er satme store.. Misundelig!

Anmeld

1. juli 2010

Jibbe

Shibby skriver:

Hehe..Kan godt lide at brysterne får folk til fjerne fokus fra maven

De er satme store.. Misundelig!

Vi kan godt bytte Ellers deler jeg med glæde ud af fyldet!

Anmeld

1. juli 2010

Jibbe

DK skriver:

Arghh hvor er du fin! Jeg er VILD med brysterne! Er du sindsyg de er flotte! Maven ser vildt fin ud! Jeg kan godt se den er rund og fin! Men du er heller ikke så høj vel? Så er der jo ikke så meget plads at strutte på!

Nej jeg er kun 158 cm høj Og hvis man kunne så delte jeg med glæde noget ud af de bryster

Anmeld

1. juli 2010

Shibby

Gid du kunne..vil både ha mine gjort større og løftet..total ynglingsdrøm at ha så store jader som dig. Lucky you (:

Skal vi bytte-mine 95E med dine..hvad.. 100Å eller hvad fanden det er..suk

Anmeld

1. juli 2010

Tina2

Super flot mave OG babser, ikke mindst!!!  De er godt nok store! Jeg synes MINE bli'r mega når jeg er gravid og mælken løber til, er gået fra B til E og C til F de andre gange, men dine er da MEGET større

Pt er jeg i en D, så hvor mon det ender denne gang

Synes du ser superflot gravid ud :-)))))

Anmeld

1. juli 2010

acdp8620

Så fiin du ser ud med den dejlige mave 

Og det med brysterne kunne jeg da ikke forestille mig at nogle mænd kunne være utilfreds med...(er lidt misundelig her) Så skulle de da skamme sig

Anmeld

1. juli 2010

Jibbe

acdp8620 skriver:

Så fiin du ser ud med den dejlige mave 

Og det med brysterne kunne jeg da ikke forestille mig at nogle mænd kunne være utilfreds med...(er lidt misundelig her) Så skulle de da skamme sig

Tja jeg tror bare han har sagt det fordi han synes det er synd for mig at de er ved at være så tunge at det gør ondt og tro mig, når det gør ondt så er der ingen grund til at være misundelig... avav

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.