...børn?
Ja nu har vi jo 2, og lige siden, jeg var gravid med Marcus, har Tue snakket om, at han gerne ville have 3 børn, og jeg har sagt 2. Tue har hele tiden sagt, at det måtte vi liiige have os en lille snak om og blinket lidt med øjnene. Han har åbenbart troet, at han med tiden kunne bearbejde mig. Men jeg har virkeligt ikke lyst til flere børn! Han blev ret ked af det, da det gik op for ham, at jeg virkelig står bag mine ord og mener det! Det er lidt træls/ærgeligt, at vi ikke er enige, men sådan er det måske ikke så ofte? ... Vi kender rigtig mange, som er uenige om det, hvor den ene vil have 2 og den anden 3. Jeg har en veninde, de vil kun have 1 barn, men det er de så heldigvis enige om!
Vi var til et bryllup i DK i weekenden, hvor jeg snakkede med en af dem vi kender, hvor hun vil have 3, men hendes mand vil ikke have flere. Hun fortalte mig, at det virkelig bare gjorde hende så ked af det. Hende og Tue havde siddet og talt sammen, og han havde fortalt hende, at han havde det ligesådan.
Det gør mig lidt trist at vide, at han bliver så ked af det. Men jeg har virkelig ikke lyst til flere børn! Jeg har ikke lyst til at starte forfra en gang til! Og det er mig der står for det hele herhjemme til dagligt. Og i weekenden er vi begge helt smadrede og skiftes til at sove, og så skal Tue lige ud at løbe og træne også.
Og oven i det, ja det kan godt ske, det virker lidt helligt, og til jer, der har flere end 2, I må endeligt ikke tage mig det ilde op, men jeg kan ikke lide tanken om at Tue og jeg med et 3. barn, jo så ville have lavet flere mennesker, end vi selv er, og dermed bidraget til overbefolkningen af jorden (jeg siger det lige igen, please tag det ikke ilde op, for det er ikke ment sådan. Jeg har det helt fint med at folk vælger at få 3, 4, 5 - 10... børn, men jeg kan bare ikke... jeg kan ikke forklare det, det er et eller andet, som ligger virkeligt dybt i mig. Det er ikke noget, jeg har besluttet mig for. Af en eller anden grund har jeg det bare sådan... Er jeg helt tåbelig, når jeg tænker sådan?
Anmeld