Navnet Ozzy???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2010

Anonym trådstarter

Jeg sidder også og tygger lidt på det. Man skal i hvert fald ruste sig imod omverden med et barn der hedder det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

Lotus86

Jeg har også stemt nej, og jeg er endda helt vild med den "rigtige" ozzy. Men jeg synes bare overhovedet ikke det fungere som et rigtigt navn, som flere har sagt, så tænker man lige med det samme på Ozzy Osbourne, og hvor mange gange tror du ikke lige jer og jeres kommende søn skal høre for det

Anmeld

30. juni 2010

Miss.Sunshine

Anonym skriver:

Vi venter os muligvist en lille dreng, og i dag sad jeg og så en tråd ang. 'sære' navne, Min kære mand der stod og kiggede mig over skulderen hæftede sig ved navnet Ozzy Så jeg tænkte jeg bare ville se det lidt an.

Hvad synes I det kan det bruges, eller er det helt ude????

Venligst begrund jeres valg

Stemte NEJ! Syntes det er megaaaaaaaaaaaa grimt. Stakkels unge

Anmeld

8. juli 2010

Alexander&Lærke

Loppe skriver:

Ha ha lidt sjovt, min søn hedder Oskar og hans far kalder ham Ozzy, jeg troede han var den absolut eneste der forbandt navnet Oskar med Ozzy..

Nej ikke helt,

Jer har en veninde som også har en dreng ved navn Oscar,  og jeg har hørt hende kalde ham Ozzy også.

en anden veninder havde engang en hund som hed Ozzy så for mig er det altså lidt et hundenavn og ikke særlig pænt til en dreng så heller Oscar som ikke er helt tosset.

Anmeld

8. juli 2010

Valle81

Anonym skriver:

Jeg sidder også og tygger lidt på det. Man skal i hvert fald ruste sig imod omverden med et barn der hedder det.

Ikke nok med man skal ruste sig selv - så også især barnet.

Jeg har stemt nej, men det er ud fra barnets "tarv". Det er et oplagt mobbe navn og det synes jeg er "tarveligt" at vælge til et barn som skal stå model til det fremover.....

Så no go herfra, har intet imod specielle navne men det er over min grænse

Anmeld

8. juli 2010

C-Posey

Jeg har stemt blank  Fordi jeg syns det er et fint navn, MEN det hedder min hund

Anmeld

8. juli 2010

sandratobias

Nej da, zyz ikk det passer til et barn..

Anmeld

8. juli 2010

JVC

Absolut ikke!

Jeg synes virkeligt det er et grimt navn og har i et -sen efternavn, så bliver det bare ikke grimmere. Forestil jer en Ozzy Hansen

Anmeld

8. juli 2010

Mama3

synes ikke om det synes det lyder  som et navn til et kæledyr sorry

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.