Glad og tilfreds.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
0 svar
0 synes godt om
30. juni 2010

NoName

Hej med kvartals kommene og nybagte mødre...

Jeg har idag været ved jordemor, alt ser fint ud lille pigen ligger godt nede på plads og står så godt som fast, der var ikke meget at rykke på siger jordemor. Blodtryk var fint, hun havde ingen yderligere bemærkninger til det vand jeg har i benene, vægten slap jeg for, og urinprøven havde jeg glemt at tage med , men det er kun 14 dage siden jeg var ved lægen og den var fin klar, så pyt med det sagde hun. Jahh både du og den lille er klar, så det er bare st spørgsmål om tid, meen hun kan jo snyde og først komme over tid, ja svarede jeg det regner jeg også med, men jeg håber hun kommer før... f.eks. på lørdag, der har jeg ingen planer, så kan vi lige så godt få det overstået.

njaaa grinede jordemor, hvis du får mange plukveer som går over til at blive rigtige veer, skal du ikke tage tid på dem, du skal bare ringe med det samme... og ja hvis du er det mindste i tvivl om du er i fødsel eller ej, så ringer du også bare... hellere en gang for meget, som en gang for lidt... Ihh hvor er hun altså sød kan ski godt lide hende.

nu sidder jeg så i sofaen lille pigen mosler lystigt rundt, og hende og jeg får os en lille snak om hvornår hun må komme... jeg siger stadig mellem den 9 og d 19 Juli... det med på lørdag, var en lille joke... meen nu må vi se, det skal ikke undre mig en pind hvis hun driller ligeså meget som jeres og bliver derinde til hun tvinges ud med en igangsættelse...

Knus Majken 36+0 - glad og tilfreds

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.