Nu med ny ekstern harddisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. juni 2010

Bamme

Yahoo, prøv det, det giver altså en god fornemmelse i maven at vide at der bliver ryddet op i den gamle computer (så den ikke går død med alle pics lige pludselig)

1 TB for 612.-

Den står lige nu og kopierer alle pics + små film over, nice. TAK for Jeres kommentarer, det gav lige det sidste skub, som har været undervejs rimelig længe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

bette

super duper.. dejligt..

har også selv gjort det.. for tænk nu hvis... kunne jeg slet ikke magte. det er jo nærmest alle billeder fra mikkel blev født til nu

Anmeld

3. juli 2010

Susan1978

Pisse godt Bamme... burde også få smidt mine fra de sidste par måneder over en af dagene...

Anmeld

4. juli 2010

Tynen

Yes sirs!
Sådan en har jeg også (Jeg skal så bare lige have taget mig sammen til at få billederne overført     )

Jeg har faktisk overvejet at købe en ekstra og smide ud til mine forældre.
Jeg ville simpelthen DØ hvis huset brændte og alle vores billeder gik tabt.

Anmeld

4. juli 2010

ivfmarie

Jeg regner fuldt og fast med at min systemadministrator tager sig af den slags....

Anmeld

6. juli 2010

linemus

Tynen skriver:

Jeg har faktisk overvejet at købe en ekstra og smide ud til mine forældre.

Jeg ville simpelthen DØ hvis huset brændte og alle vores billeder gik tabt.

Det har vi. Så bliver den opdateret engang imellem. Der ligger også meget mere end bare billeder. Tænk på alt det, man har lavet på computeren igennem årene - hvis det bare lige forsvandt. Men billeder er helt klart det vigtigste - jeg ville også dø hvis de forsvandt, så det er betryggende at have en backup.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.