Ditte Low !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.708 visninger
24 svar
0 synes godt om
30. juni 2010

Risen

Hep hep hep.. Hun har brug for noget vestøv .. Hun er nu på 2 stikpille og har kun åbnet sig 1,5 cm .. :/ Send hende nogle tanker så hun snart endelig kan møde sin Alexander efter 2 uger over tid !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Ej, hvor er hun da også bare uheldig.....Krydser straks fingre for, at hun snart får sin lille søn i armene! 2 uger er godt holdt ud - jeg er ved at gå ud af mit gode skind, efter hun 3 dage over tid! Hun er sgu sej!

Anmeld

30. juni 2010

NoName

Risen skriver:

Hep hep hep.. Hun har brug for noget vestøv .. Hun er nu på 2 stikpille og har kun åbnet sig 1,5 cm .. :/ Send hende nogle tanker så hun snart endelig kan møde sin Alexander efter 2 uger over tid !

heja heja go Ditte go Ditte...

***************************** puuuuuussssssttttt!

Anmeld

30. juni 2010

Risen

Mathildesmor skriver:

Ej, hvor er hun da også bare uheldig.....Krydser straks fingre for, at hun snart får sin lille søn i armene! 2 uger er godt holdt ud - jeg er ved at gå ud af mit gode skind, efter hun 3 dage over tid! Hun er sgu sej!

Ja det må man sige hun er.. :/ det er sku synd, men hun er tapper.. Skriver til mig imellem veerne osv.. så cool og overskudsagtig.. hehe

Anmeld

30. juni 2010

CarinaSB

en masse ve-støv herfra 

Anmeld

30. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

vestøv herfra... håber snart fødslen tager fart så hun kan få sit guld i armene!!

Anmeld

30. juni 2010

Risen

Stadig ikke sket det helt store.. Low skal først ind i morgen igen , medmindre der sker noget helt vildt.. :/ Så synd altså.. Mere vestøv til hende ! 

Anmeld

30. juni 2010

B&J

masser af vee støv

Anmeld

30. juni 2010

Daisy

Hun må få alt mit   PUUUUST******************

Anmeld

30. juni 2010

Lone Jakobsen

puuuuster masser af vestøv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.