Mødes i Kolding en dag i uge 27

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.582 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. juni 2010

Malene

Er der nogle som kunne have lyst til at mødes i Kolding engang i næste uge? Jeg har ferie og kunne godt tænke mig at se nogle nye ansigter det kan evt. være i centret, men der er jo flere muligheder.

Nogle friske?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

Halbschön

Malene skriver:

Er der nogle som kunne have lyst til at mødes i Kolding engang i næste uge? Jeg har ferie og kunne godt tænke mig at se nogle nye ansigter det kan evt. være i centret, men der er jo flere muligheder.

Nogle friske?

Lige umiddelbart, ja ;-) Alt efter hvilken dag osv ;-)

Anmeld

30. juni 2010

Mor til Frederic og Freya

Malene skriver:

Nogle friske?

Kanon ide..

Hver gang vi spørger om vi skal i storcenter svarer han; jaahh -bruge penge...

Så frederic og mor her er klar.

Men kan og har kun fri torsdag og fredag. Kører mandag-onsdag fra 11.30-22.00..

Anmeld

30. juni 2010

Halbschön

Mor til Frederic skriver:

Kanon ide..

Hver gang vi spørger om vi skal i storcenter svarer han; jaahh -bruge penge...

Så frederic og mor her er klar.

Men kan og har kun fri torsdag og fredag. Kører mandag-onsdag fra 11.30-22.00..

Hehe han bliver en dyr dreng ;-)

Torsdag ville være rigtig fint, for der skal vi til læge med Nicolai kl 10.30, så derefter kunne være rigtig fint, så vi ikke skal hive ham ud af dp to dage ;-)

Anmeld

30. juni 2010

Renée88 skriver:

Hehe han bliver en dyr dreng ;-)

Torsdag ville være rigtig fint, for der skal vi til læge med Nicolai kl 10.30, så derefter kunne være rigtig fint, så vi ikke skal hive ham ud af dp to dage ;-)

Sover nicolai til middag?

Jeg kan ikke få frederic til at sove i storcenter mm da han er for lang til at sove i klapvogn mere.. Og har ellers kun en altan barnevogn...

Anmeld

30. juni 2010

Halbschön

Sover nicolai til middag?

Jeg kan ikke få frederic til at sove i storcenter mm da han er for lang til at sove i klapvogn mere.. Og har ellers kun en altan barnevogn...

Tjah som regel gør han, men hvis der sker for meget omkring ham gør han ikke, hehe.. ;-)

Men vi kan måske rykke det til lidt senere? Kl 14 fx... Hvis vejret er godt kunne vi også tage i legeparken(nu har jeg nemlig været der;-) ), evt. tage kaffe/kage med...

Anmeld

30. juni 2010

Renée88 skriver:

Tjah som regel gør han, men hvis der sker for meget omkring ham gør han ikke, hehe.. ;-)

Men vi kan måske rykke det til lidt senere? Kl 14 fx... Hvis vejret er godt kunne vi også tage i legeparken(nu har jeg nemlig været der;-) ), evt. tage kaffe/kage med...

Det ville nok passe bedre... og legepark er også et hit her for frygtlæse frederic...

Anmeld

30. juni 2010

Halbschön

Det ville nok passe bedre... og legepark er også et hit her for frygtlæse frederic...

Nicolai kan ikke prøve så meget endnu, men en græsplæne hvor han kan kravle lidt rundt, er også et hit ;-)

Anmeld

30. juni 2010

Renée88 skriver:

Nicolai kan ikke prøve så meget endnu, men en græsplæne hvor han kan kravle lidt rundt, er også et hit ;-)

den i kolding har jo også sansegynge - lile rutsjebane mm. Han kan jo side på dit skød, mens vi kører i de der mooncar..

Frederic kunne ikke gå endnu, før end han selv kravled op i de store rutsjebaner.

Anmeld

30. juni 2010

Halbschön

den i kolding har jo også sansegynge - lile rutsjebane mm. Han kan jo side på dit skød, mens vi kører i de der mooncar..

Frederic kunne ikke gå endnu, før end han selv kravled op i de store rutsjebaner.

Vi må jo bare prøve ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.