jeg startede med at få nogle slemme plukveer, kl. 1 lørdag nat, og de gjorde noget mere ondt end jeg havde prøvet før så ringede til fødegangen kl 5 for lige at høre ad. Hun sagde så at hvis jeg kunne holde til at blive hjemme ville det være godt, men skulle ringe hvis det blev være.
kl. 7:15 ringede jeg så igen fordi jeg var begyndt at bløde. jordmoderen spurgte om jeg gerne ville ha det tjekket. " ja tak". kom så der ind kl 8:00 og blev undersøgt jordmoders svar: " ja, ingen livmoderhals og 4 cm åben, han kommer i dag". vi havde jo så hverken fået det ene eller det andet med da jeg jo kun lige skulle undersøges, og der jo var 12 dage til termin.
så jeg kom ind og ligge mens mine trælse plukveer var blevet til rigtige veer. På det her tidspunkt har jeg ikke rigtig mere tidsfornemmelse, ved bare mine forældre er ankommet, som min kæreste har ringet efter. min mor kommer ind og holder mig i hånden sammen med min kæreste og klokken er ca 11 på dette tidspunkt har jeg fået at vide. jeg bliver så puttet i vandbad for at lindre smerterne (SÅ dejligt). nu aner jeg slet ikke hvad klokken er mere, men jeg kommer op på et tidspunkt for at få lagt en strimmel til lillemanden og til veer. ligger der et godt stykke tid med kraftige veer, jordmoder siger så hun vil tage mit vand da hun mener han er ved at blive for stresset der inde (har fået at vide at klokken der er 12:30), da det sker kommer der presseveer med det samme, 5 presseveer og han var ude kl 13:01. blev så lappet sammen mens han lå på mig.
han havde revet mig op indvendig da han kom med hånden først avav.
3110g og 51 cm og 10 taller så dejlig 
men vi er kommet hjem nu og er ved at finde lidt ro over det hele og lille Magnus stortrives 
sundhedsplejersken var på besøg i går den 29/6 3350g og 52 cm så han er vokset godt på den første uge
knus Ditte
lige et lille ps. jeg må godt prale lidt hehe
for jeg er lidt stolt af mig selv, gik nemlig til min sidste eksamen dagen efter kl 8:30 og scorede et 7 tal i dansk 
Anmeld