Pasta salat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.031 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. juni 2010

Patrick07

Hej alle i skønne kvinder..

Mig og min kæreste leder efter en opskrift på en rigtig god pasta salat.. nogen som kan hjælpe..

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

JustAnotherName

Patrick07 skriver:

Mig og min kæreste leder efter en opskrift på en rigtig god pasta salat.. nogen som kan hjælpe..

På forhånd tak

Jeg har ikke én .....men lurer lige med 

Anmeld

30. juni 2010

frk Jensen

Patrick07 skriver:

På forhånd tak

Jeg plejer bare at blande hvad jeg nu lige har i køleskabet.

basis er: pasta skruer(sjovt nok), majs, ærter og så blander jeg det hele med creme fraiche og putter enten karry eller paprika i..

så er det altid godt med peberfrugt eller agurk i. Det kan også være broccoli, hele hvidløg, revet gulerødder. Har dog også for vane at putte en masse kyllinge stykker i. Eller laks og rejer.. Det smager jo hamrende godt..

Lige lidt groft brød til..

Anmeld

30. juni 2010

otlitrom

Jeg har et par stykker. Forskellen på den øversste er kun, hvad du vender den i

Pasta, løse ærter, majs, feta, agurk i tern, radisser, peberfrugt og cherrytomater i både vendes i grøn pesto. ELLER i en balnding af olivenolie og balsamico, mener det er 1 del olie til ½ del balsamico.. Men du kan jo lige smage på det, hvor "surt" det skal være.

Ellers Pasta, kogte grønne bønner, der bliver skåret i mindre stykker (afkølede), feta, løse ærter og cherrytomater i både. Vendes i grøn pesto.

Det er dem jeg lige plejer at trylle herhjemme..

Anmeld

30. juni 2010

o1Mutte

Her er min/vores yndlings.

Paste, majs, rå champion, rå mandler, agurk, rød peberfrugt, kylling, salat (iceberg eller hvad man lige har) og så vendes i Pesto Mmm..

Syntes mandlerne giver bid i det

Anmeld

30. juni 2010

o1Mutte

o1Mutte skriver:

Her er min/vores yndlings.

Paste, majs, rå champion, rå mandler, agurk, rød peberfrugt, kylling, salat (iceberg eller hvad man lige har) og så vendes i Pesto Mmm..

Syntes mandlerne giver bid i det

- Og tomater

Anmeld

30. juni 2010

Mutti2B

Det er da pastasalat jeg skal ha i aften

Her er min yndlings opskrift:

500 g pastaskruer

½ l creme fraiche

1 spsk sennep

tørret dild (jeg putter selv ret meget i)

salt

peber

skinke - el. kyllingetern

cheddarost i tern

peberfrugt

majs

ærter

Kog pastaen og afkøl den. Bland creme fraiche, sennep, dild, salt og peber sammen i en stor skål. Hæld kødet, osten, peberfrugt, majs og ærter i og rør det sammen. Hæld den afkølede pasta i og bland det godt. Lad det stå og trække i køleskabet i 1 times tid. Velbekomme

Anmeld

30. juni 2010

JustAnotherName

Uuhhmmmm......!! 

Anmeld

30. juni 2010

Patrick07

Tusind tak for alle opskrifter alle sammen... de lyder super lækre nu priner jeg dem lige ud også må manden selv igang med at fikse en  tak for alt jeres hjælp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.