Hvor bliver hun hurtig stor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. juni 2010

LISBETH:-)

Så blev min "lille" Elina 5 uger og hold da helt op hvor jeg synes hun allerede er blevet stor.

Hun blev vejet i mandags og vægten sage 5,1 kg så hun fortsætter bare med at tage rigtig meget på (Hun vejede 3720 g ved fødslen men tabte sig til 3400 g) og så er hun vokset hele 8 cm - fra 51 til 59. Hun er ved at blive en ordentlig basse.

Jeg mødtes med min nye mødregruppe også i mandags, og de er bare rigtig rigtig søde alle sammen, men hold da helt op Elina var kæmpe i forhold til de andre børn. De er allesammen lige gamle, født inden for de samme 2 uger, men alle de andre har været små ved fødslen så de vejede allesammen mindre nu end Elina gjorde da hun blev født. Så hun lignede en 3 måneders baby i forhold til.

Jeg har bare været så heldig at have fået den mest rolige og harmoniske lille dame, der aldrig har skrige ture, og bare charmere alle med de største smil. Synes det er så viderunderligt at kunne nyde det denne gang. (selv om hun spiser konstant, om man titi ikke synes man laver andet) Med min største pige skreg hun konstant det første år, så min hjerne var totalt bombet og jeg kunne slet ikke deltage i noget som helst, eller følge med i en samtale. Denne gang kan jeg faktisk huske hvad dem jeg er i mødregruppe hedder  På fredag skal vi i babybio, og jeg glæder mig bare så meget til at lære de andre rigtig og kende.

Synes dog at livet som mor til 2 ind imellem også er stressende, især fordi min mand er væk 14 timer i døgnet - når han arbejder, så jeg er 1/2 tids alene mor til 2 små børn, og det kan man sku godt mærke. Puha så ved man godt hvad man skal bruge sin tid på.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

trine3112

Nu kan jeg ikke vurdere størrelsen, men jeg synes hun ser sød og dejlig ud. Og så gør det ingenting at hun er større end de andre i din mødregruppe  

/Trine

Anmeld

30. juni 2010

trine3112 skriver:

Nu kan jeg ikke vurdere størrelsen, men jeg synes hun ser sød og dejlig ud. Og så gør det ingenting at hun er større end de andre i din mødregruppe  

/Trine

Tak!! Nej, det er ligegyldigt at hun er størrer, det så bare sjovt ud.

Anmeld

30. juni 2010

Mathilde

Ej hvor er hun lækker! Det er da dejligt at hun er så rolig og at du kan deltage lidt mere i de ting der sker omkring dig

Jeg har også en kæreste der arbejder meget og på alle tider af døgnet, så jeg kan godt følge dig.. Men jeg har dog kun en krævende lille dame

Håber mødregruppen kommer til at fungere rigtig godt.

Anmeld

30. juni 2010

Mathilde skriver:

Ej hvor er hun lækker! Det er da dejligt at hun er så rolig og at du kan deltage lidt mere i de ting der sker omkring dig

Jeg har også en kæreste der arbejder meget og på alle tider af døgnet, så jeg kan godt følge dig.. Men jeg har dog kun en krævende lille dame

Håber mødregruppen kommer til at fungere rigtig godt.

Tak!! Synes jo også selv hun er helt vidunderlig:-)

Ja, det er sku hårdt og være alene mor, men så omvendt har min mand tit fridag. F.eks. når han kommer hjem i aften kl. 20.15 i aften så skal han først møde igen mandag morgen. Så 4 fridage - det er skønt, og gør at vores datter tit kan holde fri fra børnehaven, og have hygge dag med farmand

Anmeld

30. juni 2010

Mathilde

lisbeth2910 skriver:

Tak!! Synes jo også selv hun er helt vidunderlig:-)

Ja, det er sku hårdt og være alene mor, men så omvendt har min mand tit fridag. F.eks. når han kommer hjem i aften kl. 20.15 i aften så skal han først møde igen mandag morgen. Så 4 fridage - det er skønt, og gør at vores datter tit kan holde fri fra børnehaven, og have hygge dag med farmand

Ja så er det jo også en fordel med dumme og skæve arbejdstider 

Anmeld

30. juni 2010

dorthemus

Nøj hvor er hun bare sød, Lisbeth

Anmeld

30. juni 2010

dorthemus skriver:

Nøj hvor er hun bare sød, Lisbeth

Taaaak søde Dorthe!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.