skoldkopper???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.439 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. juni 2010

signelynge

ziva har fået nogle røde knopper. for tre dage siden fant jeg 2 på str med o-knappen på tastaturet, de forsvant og nu har hun nogle små på str med knapnåle og en noget større på numsen. der er en lille blære men hun er ikke syg eller noget.. kan det være skoldkopper???

skal sådan noget tjekkes af lægen når der ikk er feber??

nu er jeg jo også i tvivl om hun skal sendes i dagpleje når jeg ikke en gang er sikker på om det er noget. og hvis det er, skal hun så blive hjemme selvom hun ikke har feber???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

W&M <3

signelynge skriver:

ziva har fået nogle røde knopper. for tre dage siden fant jeg 2 på str med o-knappen på tastaturet, de forsvant og nu har hun nogle små på str med knapnåle og en noget større på numsen. der er en lille blære men hun er ikke syg eller noget.. kan det være skoldkopper???

skal sådan noget tjekkes af lægen når der ikk er feber??

nu er jeg jo også i tvivl om hun skal sendes i dagpleje når jeg ikke en gang er sikker på om det er noget. og hvis det er, skal hun så blive hjemme selvom hun ikke har feber???

Hejsa.

De kan sagtens have skoldkoppe uden at være syge, vi har lige haft 3 børn med skoldkopper. kun den ene var syg af det.

Når du skriver at der er en lille blære på vil jeg mene det er skoldkopper, da der kommer det på skoldkopper.

Også må hun ikke komme i dagpleje før de er blevet til sår med skorper på, for først der smitter de ikke mere.

Håber det kunne hjælpe dig.

Janie.

Anmeld

29. juni 2010

XXSS

De plejer ikke at forsvinde fra dag til dag... skoldkopper tørrer ind til sidst. Det kan jo også være varmeknopper - tænker jeg... Skoldkopper giver som regel også feber. Men hvis de forsvinder fra dag til dag så kan det vel være varmeknopper.

Hvis du er i tvivl synes jeg bestemt du skal spørge din læge ad for at være sikker - hvis dp er så meget som bare lidt i tvivl om det er skoldkopper så bliver der garanteret ringet med det samme.

Anmeld

30. juni 2010

signelynge

Tanja78 skriver:

De plejer ikke at forsvinde fra dag til dag... skoldkopper tørrer ind til sidst. Det kan jo også være varmeknopper - tænker jeg... Skoldkopper giver som regel også feber. Men hvis de forsvinder fra dag til dag så kan det vel være varmeknopper.

Hvis du er i tvivl synes jeg bestemt du skal spørge din læge ad for at være sikker - hvis dp er så meget som bare lidt i tvivl om det er skoldkopper så bliver der garanteret ringet med det samme.

det med varmeknopper var nemlig også min tanke. syns nemlig der skal så lidt til at give hende knopper så det kan godt være svært at vurdere, men hun har stadig tre tilbage. de ligner lidt bumser. det virker bare ikke som om at de generer hende....

Anmeld

30. juni 2010

XXSS

signelynge skriver:

det med varmeknopper var nemlig også min tanke. syns nemlig der skal så lidt til at give hende knopper så det kan godt være svært at vurdere, men hun har stadig tre tilbage. de ligner lidt bumser. det virker bare ikke som om at de generer hende....

Hvis det var mig ville jeg få hende tjekket, hellere end gang for meget end for lidt  Men det er kun dejligt, hvis hun overhovedet ikke er påvirket - så tyder det da ikke på skoldkopper, heldigvis...

Anmeld

30. juni 2010

signelynge

Tanja78 skriver:

Hvis det var mig ville jeg få hende tjekket, hellere end gang for meget end for lidt  Men det er kun dejligt, hvis hun overhovedet ikke er påvirket - så tyder det da ikke på skoldkopper, heldigvis...

ziva har været hos lægen idag og det er skoldkopper... øv, men hun skal jo igennem det på et tidspunkt, jo før, jo bedre. hun har også fået en del flere knopper, men de er heldigvis meget små og de generer hende ikke rigtigt, endnu i hvertfald.....

Anmeld

30. juni 2010

XXSS

signelynge skriver:

ziva har været hos lægen idag og det er skoldkopper... øv, men hun skal jo igennem det på et tidspunkt, jo før, jo bedre. hun har også fået en del flere knopper, men de er heldigvis meget små og de generer hende ikke rigtigt, endnu i hvertfald.....

Nåå hvor synd for hende! Men nu fik du det tjekket og kan få lidt ro i sindet  og vær glad for at hun ikke er yderligere påvirket af det..

Anmeld

30. juni 2010

Pige2009

Laura havde skoldkopper for en måned siden, og hun havde godt nok en del små blærer og de kløede som bar fanden Jeg duppede skoldkopperne 3 gange dagligt med zinkliniment fra apoteket, og det hjalp betragteligt

God bedring med hende.

K.h. Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.