Søreme om ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. juni 2008

Smølf

... jeg fik 10! i min OSKE-eksamen.. :))
Og svaret kom tilmed en dag for tidligt, hvilket ellers ALDRIG sker for eksamenskontoret.

Så jeg er glad... For det er bare velfortjent(C).

Nu skal jeg bare overstå eksamen i morgen og den i overmorgen. Dem har jeg ikke så store forhåbninger til, for min eksamenslæsning er blevet noget saboteret ved at have min syge dreng hjemme. Men heldigvis er karakterer slet ikke så vigtige, og bestå skal jeg helt sikkert nok:).

Vi kører i øvrigt på 5. dagen nu med høj feber... Han har lige sine gode perioder, når pillerne virker, og så leger han og pjatter. Så helt gal er den ikke... Men alligevel. Det er lang tid, og nu må han godt se at blive rask:)

(H) Neta

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2008

3rollinger

Hej Neta

Kaempe tillykke. Det er skisme flot med et 10-tal.

Saa faar man ligesom et skud ekstra lyst til at gaa videre, ikk? Omend at du vel har sommerferie nu eller hvad?

God bedring med Sebastian. Har han forresten sovet med aabne oejne igen eller var det en engangsforestilling?

Knus

st

Anmeld

23. juni 2008

Smølf

Hej st,

Nej det med øjnene har jeg heldigvis ikke oplevet igen... Men en gang er også mere end rigeligt:).

Sommerferien kommer på onsdag, når jeg har været oppe i den sidste eksamen... Og torsdag siger vi au revoir og drager til sydfrankrig(C).

Og vi glæder os... !

(H) Neta

Anmeld

23. juni 2008

Stumpen

Hejsa..

Stort tillykke herfra.. Hvor er det bare flot..
De sidste to eksamener klarer du lige i et snup-tag ;)
(H) Anja..

Anmeld

23. juni 2008

Doktor Doolittle

Hvor er du SEJ Neta-pige, sådan, godt gået :)):D:P
(H) fra Tina på vagt

Anmeld

23. juni 2008

st

Tillykke med din eksamen. Det var dælme flot. Det må give en vis ro i sindet at have den overstået. Pøj pøj med de to sidste.

st.

Anmeld

24. juni 2008

Munder

Tillykke, hvor flot:D

Så er du jo super klar til eksamen i dag. Held og Lykke

Knus
Dorte

Anmeld

24. juni 2008

Doktor Doolittle

Ja pøj pøj i dag Neta-pigen :))
(H) Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.