MIn datter er nu blefri om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. juni 2010

starsofheaven

er bare så stolt... der har ikke været et eneste uheld i sengen. Er SÅ stolt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

mortil(nichlasogmathias)

ej hvor dejligt,super flot,  hvor gammel er den lille prinsesse..

Anmeld

29. juni 2010

starsofheaven

mortil(nichlasogmathias) skriver:

ej hvor dejligt,super flot,  hvor gammel er den lille prinsesse..

hun blev 2 år den 31 maj.

Anmeld

29. juni 2010

starsofheaven

29. juni 2010

Margorie

Nej hvor er hun dygtig!
Min datter var også blefri (i en uges tid- og så begyndte hun dælme at ville have bleen på igen Tossede unge.. )

Anmeld

29. juni 2010

starsofheaven

Marge skriver:

Nej hvor er hun dygtig!
Min datter var også blefri (i en uges tid- og så begyndte hun dælme at ville have bleen på igen Tossede unge.. )

okay ja Josephine vil slet ikke have den på om natten. Hun blev puttet idag kl 19. og kom en halv time efter ind i stuen og sagde hun sku tisse og så gik hun ud på toilettet og jeg hjalp hende og så sagde hun NAT og lagde sig i seng igen. (hun sover pt hos os i vores seng da hun ser en mand i vores lejlighed og hun vil absolut ikke ind på sit værelse og slet ik ned i sin seng)

Anmeld

29. juni 2010

B&J

ej hvor dejlig hvor er hun bare en stor pige stort tillykke med den blefrie prinsesse

Anmeld

29. juni 2010

starsofheaven

B&J skriver:

ej hvor dejlig hvor er hun bare en stor pige stort tillykke med den blefrie prinsesse

tusind tak!

Anmeld

30. juni 2010

TbCp

Århhh hun er god!!!!! Flot flot flot!!!!

Min datter bliver 3 til august og bruger stadig ble.... vi har været heldige et par gange at det er kommet på potten/wc'et men somregel gider hun det ikke.

Anmeld

30. juni 2010

mortil(nichlasogmathias)

orv hvor er hun dygtig, min søn  blev 2 den 16maj, han vil ikke lave noget på toilet eller potte, kun i bleen. men det kommer vel lige pludselig.. det håber jeg da, he he..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.