Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
er bare så stolt... der har ikke været et eneste uheld i sengen. Er SÅ stolt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ej hvor dejligt,super flot, hvor gammel er den lille prinsesse..
mortil(nichlasogmathias) skriver: ej hvor dejligt,super flot, hvor gammel er den lille prinsesse..
hun blev 2 år den 31 maj.
op
Marge skriver: Nej hvor er hun dygtig! Min datter var også blefri (i en uges tid- og så begyndte hun dælme at ville have bleen på igen Tossede unge.. )
Nej hvor er hun dygtig! Min datter var også blefri (i en uges tid- og så begyndte hun dælme at ville have bleen på igen Tossede unge.. )
okay ja Josephine vil slet ikke have den på om natten. Hun blev puttet idag kl 19. og kom en halv time efter ind i stuen og sagde hun sku tisse og så gik hun ud på toilettet og jeg hjalp hende og så sagde hun NAT og lagde sig i seng igen. (hun sover pt hos os i vores seng da hun ser en mand i vores lejlighed og hun vil absolut ikke ind på sit værelse og slet ik ned i sin seng)
ej hvor dejlig hvor er hun bare en stor pige stort tillykke med den blefrie prinsesse
B&J skriver: ej hvor dejlig hvor er hun bare en stor pige stort tillykke med den blefrie prinsesse
tusind tak!
Århhh hun er god!!!!! Flot flot flot!!!!
Min datter bliver 3 til august og bruger stadig ble.... vi har været heldige et par gange at det er kommet på potten/wc'et men somregel gider hun det ikke.
orv hvor er hun dygtig, min søn blev 2 den 16maj, han vil ikke lave noget på toilet eller potte, kun i bleen. men det kommer vel lige pludselig.. det håber jeg da, he he..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128